ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

موبایل

معرفی X-Tel 9500 V2، یک اسمارت فون جان سخت دیگر از X-System

همه ساله تلفن های هوشمند بسیاری از طرف شرکت های متعددی معرفی می شوند، اما نمونه های جان سخت که بتوانند در مقابل آب، گرما، شوک الکتریکی و. . . مقاومت کنند هنوز هم کم و ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۱۹ اسفند ۱۳۹۴ | ۲۱:۴۵

همه ساله تلفن های هوشمند بسیاری از طرف شرکت های متعددی معرفی می شوند، اما نمونه های جان سخت که بتوانند در مقابل آب، گرما، شوک الکتریکی و. . . مقاومت کنند هنوز هم کم و معدود هستند.

همه ما کمپانی CAT را به عنوان مشهورترین تولیدکننده اسمارت فون های مقاوم می شناسیم، اما این شرکت در بازار این رقابت تنها نیست. سپتامبر سال قبل بود که خبر دادیم کمپانی نوپای X-System اولین موبایل جان سخت خود را با نام X-Tel 9500 معرفی کرده است. این گجت در مقابل عوامل آسیب زای گوناگونی مقاوم بود، گرچه مشخصات سخت افزاری آن چنگی به دل نمی زد.

حال این کمپانی کوچک از نسخه دوم اسمارت فون خود پرده برداشته. موبایل جدید مانند برادر بزرگتر خود «Hexa-Proof» است، یعنی در مقابل ۶ عامل آسیب زننده مقاومت دارد. این شش عامل شامل آب، گرد و غبار، شوک، یخ زدگی، حرارت و روغن می شود.

X-Tel 9500 V2 تا عمق دو متری آب دوام می آورد و می تواند بدون آسیب، سقوط از ارتفاع یک متری را از سر بگذارند. این موبایل همچنین قادر است تا در محدوده دمایی منفی ۲۰ تا مثبت ۸۰ درجه سانتی گراد به حیات خود ادامه دهد. محصول جدید X-System از دو سیمکارت پشتیبانی می کند و دارای دکمه اضطراری SOS-Panic برای درخواست کمک فوری است.

طبق ادعای سازنده نمایشگر این موبایل مقاوم در دماهای پایین و با دستکش نیز به خوبی کار می کند. این محصول دارای استاندارد IP68 برای مقاومت در برابر آب و گرد و غبار و استاندارد 810g ارتش آمریکاست.

در خصوص ویژگی های سخت افزاری X-Tel 9500 V2 نیز می توان به نمایشگر ۴ اینچی IPS با کیفیت تصویر FWVGA و روکش گوریلا گلس ۳ اشاره کرد. پردازنده چهار هسته این اسمارت فون با کلاک ۱.۲ گیگاهرتز کار می کند و توان خود از یک باتری به ظرفیت ۲۸۰۰ میلی آمپر ساعت تامین می نماید. البته یک باتری قوی تر به ظرفیت ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعت نیز به عنوان یک گزینه اختیاری در دسترس خریداران است.

حافظه رم این اسمارت فون جان سخت برابر با ۲ گیگابایت و حافظه ذخیره سازی آن نیز ۱۶ گیگابایت است. (قابل افزایش از طریق درگاه حافظه microSD) کیفیت دوربین عقب و سلفی X-Tel 9500 V2 نیز به ترتیب با ۸ و ۵ مگاپیکسل برابری می کند.

این اسمارت فون ۱۷۰ گرمی با اندروید ۵.۱ عرضه شده و از هم اکنون قابل سفارش است.

X-Tel-9500-V2_5 X-Tel-9500-V2_1 X-Tel-9500-V2_4 X-Tel-9500-V2_2 X-Tel-9500-V2_6 X-Tel-9500-V2_7

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی