ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

هلیکوپتر نجات؛ معرفی بازی Helicopter Hill Rescue 2016

در میان خیل انبوه شبیه سازهای هلیکوپترهای نظامی، استودیوهای بازیسازی همچون TrimcoGames هم پیدا می شوند که به کاربرد دیگر این پرندگان غول پیکر توجه داشته باشند: نجات جان مردم از موقعیت های خطرناک. Helicopter ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱۹ اسفند ۱۳۹۴ | ۱۶:۰۰

در میان خیل انبوه شبیه سازهای هلیکوپترهای نظامی، استودیوهای بازیسازی همچون TrimcoGames هم پیدا می شوند که به کاربرد دیگر این پرندگان غول پیکر توجه داشته باشند: نجات جان مردم از موقعیت های خطرناک.

Helicopter Hill Rescue 2016 آخرین بازی موبایلی است که به سراغ این سوژه رفته، یک بازی شبیه ساز که در آن می توانید هدایت هلیکوپترهای نجات را در مأموریت هایی سخت و چالش برانگیز به دست بگیرید.

unnamed (3)

Helicopter Hill Rescue با گرافیکی متوسط اما فیزیکی قدرتمند و دقیق، مأموریت های مختلف نجات و امداد را شبیه سازی کرده. انواع هلیکوپترهای یک ملخه و چند ملخه در بازی وجود دارند که هر کدام مناسب یک موقعیت اند. مثلا هلیکوپترهای کوچک برای رساندن آذوقه و بسته های امدادی به محل حادثه بهترند، اما برای موقعیتی مثل نجات یک فرد در حال غرق شدن باید هلیکوپترهای بزرگ تر و قوی تری را برگزینید.

خوشبختانه تنوع مأموریت ها و سیستم کنترل هلیکوپترها به حدی خوب هست که بتواند یکی دو هفته ای شما را مشغول بازی کند، اما Helicopter Hill Rescue در مجموع از آن دست عناوینی نیست که لذت تجربه اش دوام داشته باشد.

unnamed

نجات دادن آدم های در حال غرق شدن یا آذوقه رسانی به مجروحین شاید چند بار اولش برایتان تازگی داشته باشد، اما به سرعت به کار خسته کننده ای تبدیل می شود. حتی آزاد کردن هلیکوپترهای جدید و محدودیت زمانی برای مأموریت ها هم نتوانسته جلوی از ریتم افتادن گیم پلی و هیجان Helicopter Hill Rescue را بگیرد.

با این وجود تجربه سبکی که تا به حال تجربه نکرده اید ابدا خالی از لطف نخواهد بود. Helicopter Hill Rescue برای دستگاه های اندرویدی عرضه شده و می توانید همین حالا از پلی استور به رایگان دانلودش کنید.

Helicopter Hill Rescue 2016

Helicopter Hill Rescue 2016

سازنده: TrimcoGames قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 39.8 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی