ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

وقتی ایسوس قدرت باتری ذن فون مکس را به رخ آیفون ۶ اس پلاس می کشد [تماشا کنید]

ذن فون مکس نخستین بار در مرداد سال گذشته معرفی گشت و در دی ماه امسال نیز به صورت محدود و فقط در مناطق خاصی از دنیا روانه بازار گشته و در دسترس علاقه مندان ...

فروغ بیداری
نوشته شده توسط فروغ بیداری | ۱۹ اسفند ۱۳۹۴ | ۱۳:۱۵

ذن فون مکس نخستین بار در مرداد سال گذشته معرفی گشت و در دی ماه امسال نیز به صورت محدود و فقط در مناطق خاصی از دنیا روانه بازار گشته و در دسترس علاقه مندان قرار گرفت.

این اسمارت فون یک میان رده محسوب می گردد اما ویژگی بسیار ارزشمندی دارد که توجه بسیاری را به خود جلب نموده و آن چیزی نیست جزء ظرفیت زیاد باتری و متعاقبا، شارژدهی طولانی آن.

با اینکه جدیدترین اسمارت فون کمپانی ایسوس هنوز به بازار آمریکا عرضه نگشته اما شرکت سازنده بسیار تمایل دارد تا برتری باتری آن نسبت به آیفون 6s Plus را به همه ثابت نماید و از این رو، در ویدئویی که در ادامه ی این مطلب مشاهده خواهید کرد، دیوایس تولیدی خود را با پرچمدار اپل مقایسه نموده است.

در این ویدئو خواهید دید که هر دو تلفن هوشمند در کنار یکدیگر قرار داده شده اند و انواع فیلم و برنامه تلویزیونی در آنها پخش می شود و در زیر تصویر نیز عمر باتری شان به ساعت درج گشته تا خودتان ببینید باتری کدام یک از این دستگاه ها دوام بیشتری داشته و می تواند برای مدت طولانی تری کاربر را همراهی نماید.

پیش از دعوت به تماشای این ویدئو جا دارد اشاره نمائیم که باتری آیفون 6 اس پلاس 2750 میلی آمپر ساعتی و باتری ذن فون مکس، 5 هزار میلی آمپر ساعتی هستند و پرچمدار اپل صفحه نمایش 5.5 اینچی با رزولوشن 1080p و چیپست A9 دارد و تلفن هوشمند ایسوس با نمایشگر 5.5 اینچی و رزولوشن 720p و چیپست اسنپدراگون 410 همراه است.

توصیه می کنیم خودتان ویدئوی زیر را تماشا کنید و ببینید کدام یک از این موبایل ها در این مقایسه پیروز خواهند شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • Kabarza
    Kabarza | ۱۹ اسفند ۱۳۹۴

    درسته از این لحاظ برتره ولی فقط یه نگاه به ویدیو ساختن اپل کنید برا تبلیغاتش... حالا اینا میخان با این ویدیو رقابت کنن؟ من که میگم خود این تبلیغ بد، تبلیغی میشه برای سطح بالاترِ اپل!

  • Mohammad
    Mohammad | ۱۹ اسفند ۱۳۹۴

    5000 MAP!!

مطالب پیشنهادی