ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

کمپانی بلیزارد تاریخ انتشار بازی Overwatch را مشخص کرد

چند روز پیش، وب سایت IGN به اشتباه یکی از تبلیغات مربوط به بازی Overwatch را پیش از موعد به نمایش درآمد که در آن، به عرضه بازی در ماه مه یا همان خرداد اشاره ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۱۹ اسفند ۱۳۹۴ | ۰۰:۳۰

چند روز پیش، وب سایت IGN به اشتباه یکی از تبلیغات مربوط به بازی Overwatch را پیش از موعد به نمایش درآمد که در آن، به عرضه بازی در ماه مه یا همان خرداد اشاره شده بود. حالا کمپانی بلیزارد به صورت رسمی این تاریخ را تایید کرده و اعلام نموده که پیش از عرضه بازی، یک فاز بتا برای Overwatch در نظر گرفته شده است.

بتای Overwatch، از تاریخ 5 الی 9 مه (16 الی 20 اردیبهشت) روی سه پلتفرم اکس باکس وان، پلی استیشن 4 و پی سی در دسترس خواهد گرفت. هم چنین افرادی که بازی را پیش خرید کرده باشند، از روز 14 اردیبهشت قادر به تجربه فاز بتای خواهند بود.

بازی Overwatch، عنوانی در سبک اول شخص شوتر تیمی و رقابتی است که به گفته بلیزارد «به کمک تعداد بسیار زیادی از شخصیت های مختلف، گیم پلی ای عمیق، سریع و سرگرم کننده» برای گیمرها به ارمغان می آورد.

هنگامی که بلیزارد برای اولین بار ورود خود به ژانر اول شخص شوتر را اعلام کرد، با بازخوردهای نه چندان جالبی از سوی مخاطبان مواجه شد. اما بعد از اجرای فاز آلفای بازی و انتشار تریلرهای مختلف و نمایش بخش هایی از گیم پلی، به نظر می رسد که گیمرها یکبار دیگر برای عنوان جدید بلیزارد لحظه شماری می کنند. Overwatch در تاریخ 4 خرداد برای پی سی و کنسول های نسل هشتم عرضه می شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی