ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

گلکسی اس 7 عمر باتری کمتری در قیاس با اس 6 دارد

سامسونگ با معرفی نسل جدید موبایل های گلکسی A خود در سال 2016، به نوعی رکورد شکست چراکه هم مدل A5 و هم A7 توانستند در جریان تست های صورت گرفته تا ده ساعت شارژ باتری ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۱۹ اسفند ۱۳۹۴ | ۱۰:۰۰

سامسونگ با معرفی نسل جدید موبایل های گلکسی A خود در سال 2016، به نوعی رکورد شکست چراکه هم مدل A5 و هم A7 توانستند در جریان تست های صورت گرفته تا ده ساعت شارژ باتری خود را نگه دارند.

با در نظر داشتن اینکه ظرفیت باتری گلکسی اس 7 به 3000 میلی آمپر ساعت ارتقاء یافته است (در قیاس با باتری 2550 میلی آمپر ساعتی مدل اس 6) انتظار می رفت که سامسونگ برگ برنده را در جریان کنگره جهانی موبایل امسال رو کرده باشد که ظاهرا اینطور نیست.

سایت فون آرنا بعد از انجام تست های مرسوم روی باتری این دستگاه متوجه شد که باتری آن تنها در حدود 6 ساعت و 3 دقیقه دوام می آورد که با در نظر داشتن ظرفیت باتری بالاتر این مدل و عمر باتری 7 ساعت و 14 دقیقه ای پرچمدار سال قبل، می توان آن را ناامید کننده خواند.

اما ذکر چند نکته در رابطه با این تست و نتایج آن ضروری است؛ نخست اینکه مدل بررسی شده توسط تیم فون آرنا توسط ورایزن ارائه شده بود و این یعنی مجهز به چیپست اسنپدراگون 820 بوده نه اگزینوس.

دوم اینکه خبرنگاران و آنها که در کار نقد و بررسی موبایل فعالیت می کنند، برای حفظ یکپارچگی تست ها، روشنایی نمایشگر آن را به 200 واحد می رسانند و فعالیت هایی را با دستگاه انجام می دهند که در زندگی واقعی اتفاق می افتند.

اگر می خواهید بدانید که باتری این دستگاه چه زمانی کاملا پر می شود باید بگوییم که این زمان برابر با 88 دقیقه عنوان شده است؛ با در نظر داشتن بیشتر بودن ظرفیت باتری این موبایل به نظر می رسد که پر شدن آن به زمان اندکی بیشتری در قیاس با نسخه قبلی نیاز دارد.

همواره انتظارات اینگونه است که نسخه جدیدتر یک موبایل یا محصول باید از مدل قبلی اش بهتر باشد اما ظاهرا این قاعده در مورد گلکسی اس 7 یا دست کم نسخه بهره مند از اسنپدراگون 820 آن صدق نمی کند و باید شاهد عملکرد ضعیف تر آن در قیاس با آیفون 6 اس، اکسپریا زد 5 و مواردی از این دست باشیم.

galaxy-s7

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (13 مورد)
  • Mohsenka
    Mohsenka | ۲۸ آذر ۱۳۹۵

    ۷ماهه اس۷گرفتم باتریش تو۱۰ساعت خالی میشه مشکل نرم افزاریه یااز باتریشه

  • Mohsenka
    Mohsenka | ۲۸ آذر ۱۳۹۵

    سلام من گوشیم اس۷معمولیه توی۱۰ساعت یا کمتر شارژ خالی میکنه۷ماه بیشترم نیس گرفتمش میخواستم بدونم مشکل نرم افزاری داره یا باتریش مشکل داره

  • fss
    fss | ۲۱ اسفند ۱۳۹۴

    من خودم اس 6 دارم خییییلیییی باتریش ضعیفه،،،با باتری ایفون 5s هم مقایسه کردم 5s باتریش میشد 99 باتری من روی 75 میرسید،،،با سونی هم مقایسه کردم بازم کم اورده،،،اصلا اون که مینویسن باتریش 2000 یا 3000 میلی امپر به نوعی بازی با افکاره،،،،به نظر من فناوری ساخت تو باتری ها کاملا متفاوته

  • Duke
    Duke | ۱۹ اسفند ۱۳۹۴

    کاملا الکی بوده تست شون. iPhone 6s همه از باتریش مینالن. اپل خودش اون کیس گوژپشتو براش ساخته اونوقت تو تست اینا بهترین نتیجه رو گرفته!!

  • فرهاد
    فرهاد | ۱۹ اسفند ۱۳۹۴

    خدا وکیلی فکر کنم یه ده تا مقاله نوشتین درباره باطری پر قدرتی که اس7 خواهد داشت الانم شروع کردین به سفسته که پردازندش فلانه و اگه ال بشه بل بل بشه فلان میشه

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی