ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

گوگل نام اسکای باکس را به Terra Bella تغییر داد؛ تحلیل تصاویر یکی دیگر از وظایف این استارتاپ خواهد بود

گوگل امروز اعلام کرد که نام استارتاپ Skybox را که در زمینه تولید ماهواره فعالیت دارد و در سال 2014 خریداری شد، به Terra Bella تغییر می دهد. اما تغییر تازه ای که از آن صحبت ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۱۹ اسفند ۱۳۹۴ | ۲۰:۳۰

گوگل امروز اعلام کرد که نام استارتاپ Skybox را که در زمینه تولید ماهواره فعالیت دارد و در سال 2014 خریداری شد، به Terra Bella تغییر می دهد. اما تغییر تازه ای که از آن صحبت می کنیم صرفا به نام این شرکت مربوط نمی شود و ظاهرا قرار است که Terra Bella علاوه بر قرار دادن ماهواره های کوچک تصویر برداری درون مدار زمین، تصویرهایی که از این ماهواره ها به دست می آید را نیز تحلیل نماید.

دن برکنستاک، جان فنویک و چینگ یو هو بنیانگذاران اسکای باکس امروز در مطلبی نوشتند: ما همانطور که به خاطر ایفای نقش خود در زمینه توسعه تکنولوژی های ماهواره ای خرسندیم، به این نتیجه رسیدیم که چشم انداز پیش رویمان فراتر از قرار دادن جعبه های کوچک در مدار است.

آنها در ادامه مطلب خود آورده اند: همانطور که گوگل جستجو در دنیای آنلاین را متحول کرد، ما نیز دوست داریم در جستجو به دنبال الگوهای تغییر در دنیای فیزیکی به برتری برسیم. ما برای آنکه تمرکزمان را روی آینده بگذاریم تصمیم گرفتیم این چشم اندازه را در قالب یک نام جدید به نام Terra Bella دنبال کنیم.

این موسسان می گویند: با دستیابی به منابع اطلاعات جغرافیایی-مکانی گوگل و توانمندی های آن در زمینه یادگیرپی ماشینی قادر خواهند بود سرویس هایی را ارائه کنند که پای را فراتر از ارائه تصاویر خام خواهند گذاشت. اما اینکه سرویس های جدید دقیقا چه شکل و شمایلی خواهند داشت مساله ایست که باید همچنان منتظر ماند و دید.

lab4

این تیم و همچنین یکی از سخنگویان گوگل اعلام نمودند که برای دریافت خبرهای بیشتر در این باره باید چند ماهی را منتظر بمانیم.

لازم است اضافه نماییم که طبق اعلام این تیم، شرکت Terra Bella همچنان به تلاش های خود برای ساخت فضاپیما ادامه می دهد. این شرکت همچنین خبر داده که هم اکنون پروسه ساخت بالغ بر 12 ماهواره را در دست دارد که قرار است ظرف یک یا دو سال آینده به فضا پرتاب شوند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی