ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

بخش علوم زندگی آلفابت دستگاهی برای جمع آوری اطلاعات بیماران توسعه داده است

بخش Life Sciences آلفابت که چندی پیش به Verily تغییر نام داد، اخیرا راهکاری تازه برای مطالعات بالینی توسعه داده که Connectivity Bridge یا پل اتصالی خطاب می شود. این دستگاه قادر است اطلاعات پزشکی ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۲۰ اسفند ۱۳۹۴ | ۱۶:۳۰

بخش Life Sciences آلفابت که چندی پیش به Verily تغییر نام داد، اخیرا راهکاری تازه برای مطالعات بالینی توسعه داده که Connectivity Bridge یا پل اتصالی خطاب می شود. این دستگاه قادر است اطلاعات پزشکی میلیون ها سوژه مطالعاتی را از سراسر جهان جمع کرده و برای Verily ارسال کند تا آن ها بتوانند با قدرت بیشتری در حوزه سلامت فعالیت کنند.

اقدام جدید آلفابت ابتدا توسط بیزینس اینسایدر رویت شد، دستگاهی کوچک و بی سیم که در هر بیمارستان، کلینیک، مرکز درمانی و حتی در خانه بیمار وجود دارد و می تواند اطلاعات را جمع آوری کند و برای سرورهای ابری آلفابت ارسال کند تا آنالیز لحظه ای روی شان صورت پذیرد.

screen-shot-2016-03-09-at-10-21-54-pm

برای مثال، Verily همین حالا هم داده های بیمارستان زنان در بوستون پیرامون بیماری MS را ثبت می کند. شرکت کنندگان در این طرح می توانند از Connectivity Bridge استفاده کرده تا داده های مربوط به سلامتی شان را بلافاصله برای پزشک خود ارسال کنند. با استفاده از اپلیکیشن هایی به نام Study Kit، این اطلاعات مورد تحلیل قرار می گیرند.

آلفابت هزینه بسیاری در زمینه علوم زیستی و پزشکی می کند و شاخه مربوط به فعالیت های سلامتی خود را طی سال های اخیر بسیار قدرتمند ساخته. دسامبر سال گذشته، این کمپانی 2.4 میلیارد دلار در 39 شرکت مختلف سرمایه گذاری کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی