ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

پتنت جدید، اپل واچ را به هشدار دهنده مراقبت های فوری تبدیل می کند

امروز پتنت جدیدی از سوی USPTO منتشر شد که نشان می دهد اپل واچ به دستگاهی کاملا با کاربرد پزشکی تبدیل شده. این پتنت که «Care event detection and Alerts» نام دارد، سخت افزاری همانند ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۲۰ اسفند ۱۳۹۴ | ۱۸:۴۵

امروز پتنت جدیدی از سوی USPTO منتشر شد که نشان می دهد اپل واچ به دستگاهی کاملا با کاربرد پزشکی تبدیل شده. این پتنت که «Care event detection and Alerts» نام دارد، سخت افزاری همانند اپل واچ را به نمایش می گذارد که حوادث پیرامون را تحت نظر می گیرد.

اتفاقاتی که نیازمند مراقبت های حرفه ای پزشکی، پلیس، آتش نشان ها و یا سرویس های اورژانسی هستند، توسط این دستگاه به مخاطب اطلاع داده می شود. به طور مثال، اگر شخصی مشکل قبلی داشته باشد و این اتفاق به ناگاه روی دهد، ساعت به خویشاوندان و یا اورژانس های نزدیک به محل حضور شخص سریعا اطلاع رسانی می کند.

sa

به گفته AppleInsider، نام اپل واچ به طور دقیق در این پرونده ها ذکر نشده است اما آنچه که دیده می شود، به لطف سنسورهای قدرتمند، بسیار شبیه به یک ساعت مچی هوشمند با قابلیت هایی فراتر از یک دستگاه عادی است.

به عبارتی همکاری و ارتباط میان دستگاه های مختلف سبب می شود تا پیام هایی کلی ارسال شود. برای مثال، آیفون میزان تحرک پذیری و اپل واچ ضربان قلب را در نظر می گیرد و اگر همه چیز در حالت عادی نباشد، علامت خطر ارسال می شود.

پیش از اینکه اپل واچ معرفی شدم، گزارش هایی وجود داشت که به وجود 10 سنسور متنوع درون این دستگاه اشاره داشت. گزارشی که پس از معرفی دستگاه رد شد و حالا با وجود این پتنت باز هم قدرت می گیرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • امیرحسین
    امیرحسین | ۲۰ اسفند ۱۳۹۴

    چند وقت پیش اپل دوستا سامسونگو مسخره میکردن که انواع سنسور رو به گوشیها و ابزارهای پوشیدنیش برا سلامت به کار برده

مطالب پیشنهادی