ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ابزار جدید Google Docs جابجایی در متن را آسان تر از همیشه می کند

جابجایی در فایل های Google Docs در موبایل و تبلت های اندرویدی به زودی آسان تر از همیشه خواهد شد. در آخرین نسخه اپ داکز برای اندروید گزینه کوچکی اضافه شده تا به کمک آن بتوانید ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۲۰ اسفند ۱۳۹۴ | ۲۰:۴۵

جابجایی در فایل های Google Docs در موبایل و تبلت های اندرویدی به زودی آسان تر از همیشه خواهد شد. در آخرین نسخه اپ داکز برای اندروید گزینه کوچکی اضافه شده تا به کمک آن بتوانید راحت تر از گذشته در میان سطرهای فایل های متنی جابجا شوید.

با اشاره روی صفحه، ابزار کوچکی نمایان شده که ساختار کلی فایل شما را به نمایش می گذارد که از طریق سوایپ روی گزینه هایش می توانید به سرعت میان بخش های مختلف نوشته جابجا شوید. قابلیت چندان چشم گیری نیست، اما می تواند ویرایش فایل های متنی در اندروید را (خصوصا در صورت استفاده از قلم Pixel C) بسیار آسان تر از گذشته نماید.

مضاف بر ابزارکی که گفتیم، گوگل ابزار Outline جدیدی را هم به نسخه های تحت وب و اندروید داکز اضافه کرده که با آن نیز می توان بدون اسکرول اضافی به سرعت در بخش های مختلف فایل های متنی جابجا شد که تصویر آن را در ابتدای خبر مشاهده می کنید.

ابزار مورد بحث می تواند برای افرادی که از سرویس داکز برای یادداشت برداری استفاده می کنند بسیار مفید و کارآمد ظاهر شود. به طور پیش فرض، ابزار یادشده فایل متنی شما را بسته به عنوان مطلب سازمان دهی می کند، اما اگر برای مطلب عنوانی در نظر نگرفته باشید گوگل داکز با اتکا به هوش مصنوعی نوشته شما را بخش بندی کرده و به طور خودکار تفکیک می کند.

با مشاهده تصویر متحرک پایین می توانید درک بهتری از عمل ابزارک جدید گوگل داکز داشته باشید:

Google+Docs+Android+scrolling

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • mahdifa
    mahdifa | ۲۲ اسفند ۱۳۹۴

    قابلیت کاربردی هست خصوصا اینکه خودش مییتونه با هوش مصنوعی بخش بندی کنه

مطالب پیشنهادی