ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

دو بازی بتلفیلد و استاروارز بتلفرانت هم به جمع عناوین کنسول NX نینتندو می پیوندند [شایعه]

هر روز که می گذرد، شایعات بیشتری درباره کنسول مورد انتظار نینتندو، با نام رمز NX به گوش می رسد و به نظر می رسد که این روند تا زمان معرفی رسمی کنسول از سوی ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۲۰ اسفند ۱۳۹۴ | ۱۷:۴۵

هر روز که می گذرد، شایعات بیشتری درباره کنسول مورد انتظار نینتندو، با نام رمز NX به گوش می رسد و به نظر می رسد که این روند تا زمان معرفی رسمی کنسول از سوی کمپانی ساکن کیوتو ادامه یابد. به تازگی وب سایت فرانسوی Melty.fr گزارش کرده که نینتندو در تلاش است تا با خریداری حقوق عناوین بزرگ، طرفدارانی که جذب دو کنسول پلی استیشن 4 و اکس باکس وان شده اند را به آغوش خود بازگرداند.

ظاهرا نینتندو در تلاش است که دو بازی Star Wars: Battlefront و Battlefield را روی کنسول خود عرضه کند که اگر حقیقت داشته باشد، هنوز مشخص نیست آیا NX قادر به اجرای این عناوین خواهد بود یا خیر، زیرا هنوز نمی دانیم NX از چه انجین هایی پشتیبانی خواهد کرد. با این حال، بنابر شایعاتی دیگر، NX با دو موتور بازیسازی Unreal Engine 4 و Frostbite الکترونیک آرتز سازگاری کامل دارد.

علاوه بر نامشخص بودن شرایط پرفورمنس، در صورت عرضه استاروارز بتلفرانت و بتلفیلد، ممکن است مشکلاتی دیگر نیز گریبان گیر NX شود. برای مثال، در حال حاضر مدتی قابل توجه از عرضه بتلفرانت روی پی سی و کنسول های نسل هشتم می گذرد و بعید به نظر می رسد که بدون دسترسی به محتویات انحصاری، کسی مایل به خرید مجدد بازی روی NX باشد.

گذشته از این دو بازی، به نظر می رسد که NX به دو بازی انحصاری Pokemon Sun و Pokemon Moon دسترسی خواهد داشت. چراکه این دو نسخه از فرنچایز Pokemon قرار است در پایان سال جاری میلادی عرضه شوند و به نظر می رسد که NX هم در همان بازه زمانی به بازار آید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی