ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

منوی تنظیمات در اندروید N دستخوش تغییرات گسترده ای شده است

تا پیش از انتشار این خبر، یکی از شایعاتی که پیرامون اندروید N می چرخید وجود یک منوی کشویی جدید در صفحه تنظیمات این سیستم عامل بود تا بتوان آسان تر از گذشته میان بخش های مختلف ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۲۰ اسفند ۱۳۹۴ | ۱۳:۱۵

تا پیش از انتشار این خبر، یکی از شایعاتی که پیرامون اندروید N می چرخید وجود یک منوی کشویی جدید در صفحه تنظیمات این سیستم عامل بود تا بتوان آسان تر از گذشته میان بخش های مختلف آن جابجا شد. بالاخره امروز مشخص شده که این شایعه حقیقت داشته است.

با ورود به صفحه تنظیمات اندروید N، می توانید یک منوی کشویی جدید را از سمت چپ صفحه بیرون بکشید تا از طریقش به تمام تنظیمات دیگر اندروید دسترسی داشته باشید؛ گزینه هایی همچون تنظیمات وای فای، تنظیمات شخصی، سیستم و دستگاه که در منوی اصلی هم وجود دارند.

اما منوی کشویی جدید تنها تغییر صورت گرفته در تنظیمات اندروید بعدی نیست. حالا گزینه های جدیدتری همچون Tap & Pay را در بخش تنظیمات شاهد هستید و ضمنا بخش Sound و Notifications که قبلا یکی بودند، حالا از یکدیگر تفکیک شده اند. طراحی برخی منوهای فرعی هم دستخوش تغییراتی شده که از جمله آنها می توان به بخش صدا، اعلان ها و همچنین منوی Storage اشاره نمود.

این ها تغییرات بزرگ و عمده بخش تنظیمات اندروید N بودند که منبع خبر ذکر کرده، با این وجود ممکن است تغییرات ریز و درشت دیگری هم وجود داشته باشند که از چشم رسانه ها پنهان مانده اند.

در ادامه می توانید اسکرین شات هایی از ظاهر جدید منوی تنظیمات در اندروید N را شاهد باشید:

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی