ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تصاویر و اطلاعات تلفن هوشمند Redmi 3S از شیائومی فاش شد

شیائومی هنوز هم برترین تولید کننده ی تلفن هوشمند در چین به حساب می آید و باید دید تا پایان سال جاری نبرد این کمپانی با هوآوی به کجا خواهد رسید و آیا قادر خواهد ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۲۰ اسفند ۱۳۹۴ | ۱۴:۰۰

شیائومی هنوز هم برترین تولید کننده ی تلفن هوشمند در چین به حساب می آید و باید دید تا پایان سال جاری نبرد این کمپانی با هوآوی به کجا خواهد رسید و آیا قادر خواهد بود در مقیاس جهانی به مقابله با همتای خودش بپردازد یا خیر.

شرکت یاد شده همین چند هفته ی پیش در کنگره جهانی موبایل از پرچمدار جدیدش پرده برداشت و عرضه ی آن را نیز هم اکنون در میهن خود آغاز نموده و انتظار می رود به زودی شاهد ارائه اش در دیگر بازارهای جهان نیز باشیم.

در کنار همه ی این موارد مدتی است شایعه ای به گوش می رسد و بر اساس آن گفته می شود شیائومی مشغول کار روی موبایلی میان رده و مشابه Redmi 3 است که در ماه ژانویه رونمایی گشت.

این اسمارت فون ظاهراً‌ به تازگی در رگولاتوری مخابراتی چین موسوم به TENAA حضور یافته تا مجوزهای لازم را کسب کند و به این ترتیب برخی اطلاعات و تصاویرش به بیرون درز پیدا نموده اند. طبق اطلاعات موجود، شیائومی قصد دارد موبایل مورد بحث را Redmi 3S نامگذاری کند و در بخش پشتی آن نیز یک حسگر اثر انگشت را جای داده.

گزارشی که در این رابطه منتشر شده می گوید، مدل Redmi 3S بر خلاف شنیده های قبلی از نظر فنی با Redmi 3 فرق چندان خاصی ندارد و تنها تفاوت اصلی آنها به همین حسگر اثر انگشت ختم می شود که خبری از آن در مدل پیشین نبوده. ضمناً برخی منابع خبری پیش بینی می کنند که احتمالاً تلفن هوشمند مورد اشاره در ششمین سالگرد تاسیس شیائومی یعنی ۶ آوریل رونمایی شود.

گمانه زنی می گردد دستگاهی که در بالا به آن پرداختیم قیمتی معادل ۱۲۲ دلار داشته باشد و مطابق داده های به ثبت رسیده در TENAA این موبایل از نمایشگری ۵ اینچی با رزولوشن ۷۲۰p یا ۱۰۸۰p در کنار ۲ گیگابایت حافظه ی رم بهره خواهد برد.

از دیگر مشخصه های Redmi 3S نیز می توان به چیپست ۶۴ بیتی اسنپدراگون ۶۱۶ با هشت هسته ی پردازشی، دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی با فوکوس خودکار فازی، دوربین جلویی ۵ مگاپیکسلی و باتری ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعتی اشاره داشت.

بدنه موبایل مذکور از فلز ساخته شده و ضخامت آن نیز با ۸.۵ میلیمتر برابری می کند و باید منتظر ماند تا با گذر زمان مشخص شود آیا واقعاً شیائومی تنها به افزودن یک حسگر اثر انگشت بسنده کرده یا دگرگونی هایی دیگری را نیز در Redmi 3S پدید آورده.

Xiaomi-Redmi-3S-TENAA_1

Xiaomi-Redmi-3S-TENAA_2

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • امیرحسین
    امیرحسین | ۲۳ اسفند ۱۳۹۴

    اصلا ظاهری خوبی نداره
    بسیار ساده

  • محمد
    محمد | ۲۰ اسفند ۱۳۹۴

    زشت و بنجل...

  • pars
    pars | ۲۰ اسفند ۱۳۹۴

    عید هم داره میاد و این اسوشید و task fzco گوشی های شیائومی رو وارد نکردند !

مطالب پیشنهادی