ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

سازندگان Gears of War 4 از احتمال عرضه آن روی پلتفرم پی سی می گویند

دیگر بر هیچکس پوشیده نیست که مایکروسافت درصدد ادغام دو پلتفرم اکس باکس وان و ویندوز 10 خود برآمده و قصد دارد اکوسیستمی واحد برای عناوین خود به وجود آورد. بعد از عرضه Gears of ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۲۱ اسفند ۱۳۹۴ | ۰۰:۳۰

دیگر بر هیچکس پوشیده نیست که مایکروسافت درصدد ادغام دو پلتفرم اکس باکس وان و ویندوز 10 خود برآمده و قصد دارد اکوسیستمی واحد برای عناوین خود به وجود آورد. بعد از عرضه Gears of War: Ultimate Edition روی پلتفرم پی سی و ویندوز 10، به نظر می رسد که حالا نوبت به Gears of War 4 رسیده باشد تا بدین شکل عرضه شود.

راد فرگوسن، مدیر عامل استودیوی The Coalition که مسئولیت ساخت نسخه چهارم Gears of War را برعهده دارد، به تازگی در مصاحبه با وب سایت GameInformer اعلام کرده «احتمال» عرضه بازی مورد بحث روی پلتفرم پی سی وجود دارد. در حال حاضر، چند وقتی می شود که شایعات عرضه Gears of War 4 روی پی سی به گوش می رسد. مشابه همین شایعات، پیش از تایید رسمی عرضه Quantum Break روی ویندوز 10 نیز به چشم می خورد.

همان طور که پیش از این هم برایتان نوشتیم، فیل اسپنسر، مدیر برند اکس باکس، به تازگی تمایل زیادی به گیمینگ روی ویندوز 10 نشان داد و معتقد است در این صورت، گیمرهای بیشتری قادر به تجربه این عناوین هستند. بنابراین بعید نیست که Gears of War 4 هم به جمع عناوین ویندوز 10 بپیوندد.

در حال حاضر، مایکروسافت اعلام کرده که در تاریخی نامشخص از فصل بهار پیش رو، نسخه ای رایگان از بازی Forza Motorsport 6 برای پی سی گیمرها عرضه خواهد شد. در همین حال، بازی کوانتوم بریک هم در تاریخ 17 فروردین به صورت همزمان روی دو پلتفرم اکس باکس وان و ویندوز 10 منتشر می شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی