ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

پس از مدت ها، کارگردان Zelda Wii U در رابطه با این بازی اطلاعاتی منتشر کرد

آخرین خبری که از بازی Zelda برای کنسول Wii U منتشر شد، خبر تاخیر خوردن این عنوان بود. به وقفه انداختن، کاری است که نینتندو همیشه انجام داده. تعجب می کنید که کارها چگونه پیش ...

سامان میرزا
نوشته شده توسط سامان میرزا | ۲۱ اسفند ۱۳۹۴ | ۱۶:۴۵

آخرین خبری که از بازی Zelda برای کنسول Wii U منتشر شد، خبر تاخیر خوردن این عنوان بود. به وقفه انداختن، کاری است که نینتندو همیشه انجام داده. تعجب می کنید که کارها چگونه پیش می رود؟ در شماره ی اخیر فامیستو از تولید کننده ی سری، Eiji Aonuma این سوال پرسیده شد و او در جواب از لفظ «پرمشغله» استفاده کرد.

«زمانی که ما روی Skyward Sword برای Wii کار می کردیم، در آخرین مراحل توسعه، من مسئول دیالوگ کاراکترها و متن های داخل بازی بودم.» آنوما با خنده ادامه می دهد که: «در حال حاظر نیز چنین است، من مسئول کار روی متن های بازی هستم. اما این بازی واقعا شکل گرفته و به واسطه ی آن همه چیز ساده تر شده است. می توانم بگویم کارها به خوبی پیش می رود.»

با توجه به سخنان آنوما، کلمه ی کلیدی که می توان از آن استفاده کرد «چیزهای جدید» است. Ocarina of Time یک جهش بزرگ برای سری Zelda بود و پس از آن آنوما شرح می دهد که:

من فکر می کنم چاشنی اصلی ما در کل سری زلدا، Ocarina of Time بوده است. اما این بار تغییراتی در طعم و مزه داریم. مثل این که از یک غذا با طعم ژاپنی به یک خوراک با سبک غربی روی آورید. موردی که می تواند گیمرها را شگفت زده کند. لطفا به اتفاقات پیش رو نگاه کنید، چرا که معتقدم می توانیم همانند Ocarina of Time چیزهای جدیدی خلق کنیم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی