ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

توسعه دهنده ای ویتنامی شبیه سازی ساخته که بازی های دوبعدی کنسول NES را به شکل سه بعدی در می آورد

به تازگی امولاتور تحت وب بسیار منحصر به فردی شروع به کار کرده است که بازی های قدیمی کنسول NES نینتندو، مانند Super Mario Bros. 3 و Mega Man، را از حالت تخت و دوبعدی ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۲۱ اسفند ۱۳۹۴ | ۱۵:۳۰

به تازگی امولاتور تحت وب بسیار منحصر به فردی شروع به کار کرده است که بازی های قدیمی کنسول NES نینتندو، مانند Super Mario Bros. 3 و Mega Man، را از حالت تخت و دوبعدی در آورده و به آن ها عمق می بخشد. نرم افزار مورد بحث که 3DNES نام دارد، تنها با مرورگر فایرفاکس سازگاری دارد.

تا به امروز تعداد بسیار زیادی از عناوین مختلف روی نرم افزار تست شده است و هرکدام به شکلی متفاوت نسبت به افکت های سه بعدی پاسخ می دهند. سازنده ویتنامی نرم افزار، ساخت ابزار خود را در عرض چند ماه به پایان رسانده و مستندات مربوط به کارش را در کانال Geod Studio وبسایت یوتوب قرار داده است.

3dmario

هنوز مشخص نیست که فرآیند تبدیل افکت های دوبعدی به سه بعدی انجام می شود و سازنده ابزار نیز به جز چند بحث فنی، توضیح بیشتری در کانال یوتوب خود ارائه نداده است. اما وی اعلام کرده که می خواهد بزودی وبسایتی به نام 3DNES.com راه اندازی کند که احتمالا گیمرها در آن به بازی های بیشتری دست خواهند یافت.

اگرچه راه اندازی ابزار کاری سخت است و با بارگذاری فایل های ROM، فایرفاکس فریز می کند، اما بازهم توسعه دهنده ویتنامی، دستاورد فنی قابل توجهی در کار خود داشته است. به گفته توسعه دهنده 3DNES، نسخه قابل دانلود ابزار برای ویندوز نیز در راه است و البته این برنامه، با بازی های SNES هم سازگاری دارد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی