ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

فروش گلکسی اس 7 و گلکسی اس 7 اج در ایالات متحده و اروپا آغاز شد

بالاخره بعد از گذشت حدود سه هفته از معرفی دو اسمارت فون گلکسی اس 7 و اس 7 اج در طی مراسم Unpacked 2016، کمپانی سامسونگ فروش دو پرچمدار جدید خود را از امروز در ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۲۱ اسفند ۱۳۹۴ | ۱۵:۴۵

بالاخره بعد از گذشت حدود سه هفته از معرفی دو اسمارت فون گلکسی اس 7 و اس 7 اج در طی مراسم Unpacked 2016، کمپانی سامسونگ فروش دو پرچمدار جدید خود را از امروز در بخش هایی از جهان مانند آمریکا، اروپا، استرالیا، سنگاپور و نیز سرزمین مادری خود، کره جنوبی آغاز کرد.

گلکسی اس 7 و اس 7 اج که اواخر ماه گذشته میلادی برای پیش خرید در دسترس قرار گرفتند، حالا از طریق سرویس دهنده هایی چون T-Mobile ،AT&T و Verizon قابل خریداری اند. همان طور که احتمالا از پیش می دانید، گلکسی اس 7 با برچسب قیمت 650 دلار عرضه می شود و با خرید اس 7 اج نیز، مجبور به پرداخت 100 دلار اضافه خواهید بود.

گذشته از تغییرات قابل توجه در طراحی، سری موبایل های گلکسی اس 7 نسبت به خانواده اس 6 ارتقا و بهبود زیادی یافته اند. گلکسی اس 7 و اس 7 اج، از مقاومت در برابر آب و گرد و خاک برخوردارند و زیر شنل خود، از پردازنده های قدرتمند اسنپ دراگون 820 و اگزینوس 8890 بهره می برند. مضاف بر این، دوربین 12 مگاپیکسلی این دو اسمارت فون نیز از تکنولوژی پیکسل دوگانه پشتیبانی می کند.

به همه این ها، پشتیبانی از microSD و صفحه نمایش 5.1 و 5.5 اینچی را هم بیفزایید تا به پکیجی کامل از قابلیت های مختلف دست پیدا کنید. تا به امروز، به نظر می رسد که کره ای ها از عملکرد موبایل های سری اس 7 خود راضی بوده اند، چرا که به گفته مدیر واحد موبایل سامسونگ، تعداد پیش سفارش های ثبت شده برای گلکسی اس 7 و اس 7 اج، فراتر از انتظارات بوده است. اما تا زمانی که تعداد دقیق واحدهای فروخته شده اعلام نشود، نمی توان درباره میزان موفقیت سامسونگ صحبت کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (12 مورد)
  • ممد
    ممد | ۲۲ اسفند ۱۳۹۴

    انشالله که میگیره بازار رو تو دستاش?
    مطمنن فروش خوبی خواهد کرد یه گوشی بسیار بهبود یافته که فقط اومده پول درو کنه?

  • Mohammad
    Mohammad | ۲۱ اسفند ۱۳۹۴

    Kheyli khobe in s7 edge

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی