ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

معرفی Light Flow؛ اپلیکیشنی برای مدیریت اعلان ها و LED گجت های اندرویدی

اسمارت فون های اندرویدی اتفاقات تازه در اپلیکیشن ها، تماس های تلفنی یا رسیدن پیامک را از روش های مختلفی به اطلاع شما می رسانند: با ایجاد صدا، ویبره، روشن و خاموش کردن صفحه یا چشمک زدن LED؛ مواردی ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۲۱ اسفند ۱۳۹۴ | ۱۶:۰۰

اسمارت فون های اندرویدی اتفاقات تازه در اپلیکیشن ها، تماس های تلفنی یا رسیدن پیامک را از روش های مختلفی به اطلاع شما می رسانند: با ایجاد صدا، ویبره، روشن و خاموش کردن صفحه یا چشمک زدن LED؛ مواردی که به لطف دسترسی های فوق العاده اندروید می توان تک تک شان را شخصی سازی کرد.

Light Flow بدون شک کامل ترین ابزار برای این منظور به حساب می آید، اپلیکیشنی که امکان مدیریت ریزترین جزئیات در رابطه با سیستم نوتیفیکشن های اندروید را برایتان فراهم می کند.

با نصب Light Flow از شما خواسته می شود که به آن اجازه دسترسی به فایل های سیستمی را بدهید، و این در حالیست که اپلیکیشن برای اجرا نیازمند روت نیست. بعد از دادن این دسترسی، حالا می توانید با اعلان ها هر کاری که دلتان می خواهد بکنید.

Light Flow 2

با Light Flow می توانید برای هر اپ و هر موقعیت، رنگ خاصی برای چراغ چشمک زن LED (در صورت وجود در اسمارت فون) در نظر بگیرید، تعیین کنید که موبایل بسته به اعلان چند بار ویبره بزند یا اینکه هر اعلان چه صدایی داشته باشد.

تنظیمات این اپ بسیار جزئی و پر تعداد هستند، و تقریبا زمان زیادی می برد که کار با آنها را کاملا یاد بگیرید. اما وقتی به امکانات Light Flow به قدر کافی مسلط شدید، می توانید با آن به چنان سطحی از مدیریت اعلان ها برسید که بدون حتی لمس کردن موبایل، بفهمید که چه کسی با شما تماس گرفته یا در کدام اپ پیغام جدیدی دریافت کرده اید.

Light Flow به غیر از این که اعلان ها را شخصی سازی می کند، وسیله ای برای اولویت بندی آنها هم هست. در منوی Active اپ می توانید اعلان ها را بسته به اهمیت اولویت بندی کنید تا وقتی مشغول کار مهمی هستید، پیام های دوست بی ملاحظه تان در تلگرام نتواند تمرکزتان را به هم بریزد.

اگر صاحب یک پوشیدنی اندرویدی هستید هم Light Flow می تواند با آن سازگار شود و امکان مدیریت بهتری برای اعلان های آن فراهم آورد. نسخه رایگان اپ تمام امکاناتی که گفتیم را برایتان مهیا کرده، اما اگر خواستار قابلیت های هیجان انگیزتری مثل تعیین الگوی ویبره زدن هستید نسخه کامل و پولی اپ را به شما توصیه می کنیم.

Light Flow

Light Flow

سازنده: Reactle قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 16.4 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • حامد
    حامد | ۲۱ اسفند ۱۳۹۴

    برای گوشی من چراغش همه اعلان ها رو به رنگ قرمز نشون میده.با این نانه میشه رنگشو تغییر داد؟

  • Meysam
    Meysam | ۲۱ اسفند ۱۳۹۴

    من نصب کردم ولی هنوز اس ام اس و... نیومده که بگم کار میکنه یا نه . کار کرد خبرتون میدم.

مطالب پیشنهادی