ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

احتمالا عرضه Gran Turismo Sport تا سال آینده میلادی با تاخیر همراه شود

اطلاعات چندان گسترده ای از Gran Turismo Sport که تابستان گذشته در «هفته گیم پاریس» برای پلی استیشن 4 معرفی شد در دسترس نیست. اوایل سال جدید میلادی، سونی تعداد محدودی از آرت وورک ها ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۲۲ اسفند ۱۳۹۴ | ۱۲:۴۰

اطلاعات چندان گسترده ای از Gran Turismo Sport که تابستان گذشته در «هفته گیم پاریس» برای پلی استیشن 4 معرفی شد در دسترس نیست. اوایل سال جدید میلادی، سونی تعداد محدودی از آرت وورک ها و تصاویر هنری مخصوص به ماشین ها و لوکیشن های بازی را منتشر کرد اما در مورد بخش گیم پلی چیز خاصی ندیدیم. و حالا این شایعه به گوش می رسد که گویا باید در سال 2017 منتظر این بازی باشیم و نه اواخیر 2016.

براساس ادعای وبسایت ایتالیایی tmag.it، این عنوان قرار نیست زودتر از سال آینده میلادی به بازار عرضه شود. قرار بود نسخه بتای این بازی در نیمه اول سال 2016 در دسترس قرار بگیرد که متاسفانه در این مورد هم هنوز خبری نیست اما این وبسایت می گوید بتا به اواخر 2016 موکول شده.

Gran Turismo Sports یک شبیه ساز شماره دار از سری گرن توریزمو نیست اما باید در نظر داشت که این اولین محصول Polyphony Digital برای کنسول پلی استیشن 4 است، بنابراین همچنان توقع از آن بسیار بالاست. خصوصا حالا که پشتیبانی اش از پلی استیشن وی آر هم اعلام شده.

سری گرن توریزمو میان طرفداران سونی بسیار محبوب است و تا پایان سال گذشته، به طور کل فروش 76 میلیون نسخه ای را تجربه کرده بود. به همین دلیل، عرضه یک بازی از این سری، برای فروش بیشتر پلی استیشن 4 و رونق گرفتن کسب و کار بخش سرگرمی های سونی اهمیت بسیاری دارد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • safi
    safi | ۲۲ اسفند ۱۳۹۴

    خدایی طراح این ماشین ادم بوده؟ ??

  • s.s.b
    s.s.b | ۲۲ اسفند ۱۳۹۴

    بوگاتی یک مدل ازمایشی چیرون رو برای این بازی عرضه کرده که یک چیز بگه که بوگاتی چیرون در هیچ بازی نخواهد امد

مطالب پیشنهادی