ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

اپلیکیشن Miitomo نینتندو این هفته برای اندروید و iOS منتشر می شود

پنجشنبه پیش رو، نینتندو قرار است اولین اپلیکیشن رایگان خود برای پلتفرم های موبایل را بالاخره منتشر سازد. این اپ که Miitomo نام دارد، یک برنامه کاربردی برای ایجاد پل ارتباطی میان دارندگان اکانت نینتندو ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۲۲ اسفند ۱۳۹۴ | ۱۵:۴۵

پنجشنبه پیش رو، نینتندو قرار است اولین اپلیکیشن رایگان خود برای پلتفرم های موبایل را بالاخره منتشر سازد. این اپ که Miitomo نام دارد، یک برنامه کاربردی برای ایجاد پل ارتباطی میان دارندگان اکانت نینتندو و علاقه مندان به بازی ها و کنسول های این شرکت است.

نینتندو قصد دارد با رخنه کردن به فضای موبایل، درب های بیشتری را به سوی علاقه مندان بگشاید تا در آینده اکوسیستم گسترده تر و پویاتری داشته باشد.

برای استفاده از این اپلیکیشن تنها لازم است یک اکانت نینتندو داشته باشید. طبق توییت منتشر شده از سوی نینتندوی ژاپن، پیش ثبت نام اکانت ها تاریخ 16 مارس (26 اسفند) به پایان می رسد.

نینتندو اکانت، در واقع جایگزین Network ID پیشین است و کاربران می توانند با آی دی کنونی خود، اکانت های جدید را هم بسازند. در صورتی که پیشتر کنسول نینتندو را نداشته باشید، می توانید از طریق فیسبوک، توییتر و گوگل پلاس این پروسه را با دردسر کمتر طی کنید.

در ابتدا، Miitomo برای ایالات متحده آمریکا و چند کشور اروپایی و آسیایی منتشر می شود و سپس در دیگر نقاط جهان هم انتشار می یابد. اپلیکیشن Miitomo را می توان پنجشنبه، 17 مارس (27 اسفند) از طریق گوگل پلی و اپ استور دانلود نمود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی