ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

بسته شدن Lionhead حتی کارکنان استودیو را نیز شگفت زده کرد

بزرگترین خبر این هفته در صنعت بازی بی شک مربوط به بسته شدن استودیو Lionhead در کنار تعطیلی چهار استادیوی دیگر از زیرمجموعه های مایکروسافت بود. با خود می گوییم «واقعاً شرم آور است» یا ...

سامان میرزا
نوشته شده توسط سامان میرزا | ۲۲ اسفند ۱۳۹۴ | ۰۰:۳۰

بزرگترین خبر این هفته در صنعت بازی بی شک مربوط به بسته شدن استودیو Lionhead در کنار تعطیلی چهار استادیوی دیگر از زیرمجموعه های مایکروسافت بود. با خود می گوییم «واقعاً شرم آور است» یا «به آنها چه ربطی داشته؟». موردی که جلب توجه کرده و واقعیتی که هنوز استودیوی لاین هد نیز راجع به آن هیچ ایده ای ندارد.

بسته شدن این استودیو با شروع فاز بتای عنوان Fable: Legends در 3 ماه قبل کمی عجیب به نظر می رسد. آن ها بتای بازی را منتشر کردند و گیمرها را دعوت کردند تا خود بازی را امتحان کنند. پیرو همین ماجرا، قهرمانان جدیدی معرفی شدند و لاین هد تایید کرد تا زمانی که Legends در الویت است به سراغ نسخه ی چهارم فیبل نمی رود.

در طول نسخه ی بتا، آن ها حتی بیانه ای برای پاسخ به گیمرها در رابطه با تاریخ انتشار بازی منتشر کرده بودند.

ما در حال خریدن زمان برای خود و درحال تلاش برای بررسی تمام بازخوردها هستیم تا بازی خود را طبق آن ها بهبود بخشیده و بروزرسانی کنیم. این بدان معناست که چندین وقفه در عرضه ی بازی خواهیم داشت. تاخیری که باعث می شود بازی بی نقص تری به دست گیمرها برسد تا این که با صرف زمان کم یک عنوان ناقص و پر از اشکال را ببینیم.

دلایل مایکروسافت برای تعطیلی استودیوی لاین هد و دیگر استودیوهای زیرمجموعه ی این شرکت توسط مدیران مختلف (از جمله فیل اسپنسر)، تمرکز روی عناوین AAA شرح داده شده است. بسیاری از استودیوهای دیگر به جز لاین هد نیز بسته شده اند، استودیوهایی که تمرکزشان روی عناوین مبتنی بر کینکت بوده.

این بدان معناست که، سرانجام مایکروسافت در حال برداشتن تمرکز خود از کینکت، بازگشت به ریشه های خود و بازی های مبتنی بر کنترلر است. آنچه که با توجه به بیانیه ی مدیر خلاق لاین هد، Michael Eckleberry، به نظر می رسد این است که، او در مورد تمام این چیزها یک بازیچه بوده و از تصمیم مایکروسافت تا آخرین روز اطلاعی نداشته است.

زندگی پر است از چیزهای چرند. مایکروسافت دیروز دسته ای گل برای تبریک تولد دختر من به در خانه فرستاد. حداقل حالا می فهمم که این کار برای چه بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • نیما
    نیما | ۲۲ اسفند ۱۳۹۴

    آخی ایکس باکسی های بیچاره ...اشکال نداره ها ناراحت نشین از کینکت میتونین با کمی تغییر بجای چوب لباسی استفاده کنین اصلا اشکل نداره

    • Dogtor Tohi
      Dogtor Tohi | ۱۱ مرداد ۱۳۹۶

      دهنت سرویس هههه

    • Dogtor Tohi
      Dogtor Tohi | ۱۱ مرداد ۱۳۹۶

      خدا نکشتت

مطالب پیشنهادی