ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

کموانی بوش به دنبال توسعه اینترنت اشیای ابری
تکنولوژی

بوش در حال توسعه شبکه ابری اینترنت اشیای اختصاصی خود است

حال دیگر کسی در دنیای تکنولوژی وجود ندارد که مفهوم «اینترنت اشیا» را یک هیجان زودگذر یا مقوله ای انتضاعی بداند. آخرین سند این حرف ارائه یک پلتفرم تمام عیار از طرف کمپانی آلمانی بوش ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۲۲ اسفند ۱۳۹۴ | ۰۸:۳۰

حال دیگر کسی در دنیای تکنولوژی وجود ندارد که مفهوم «اینترنت اشیا» را یک هیجان زودگذر یا مقوله ای انتضاعی بداند. آخرین سند این حرف ارائه یک پلتفرم تمام عیار از طرف کمپانی آلمانی بوش برای اتصال تمام لوازم منزل هوشمند شماست.

در قدم اول آنها به دنبال توسعه بسترهای مناسب برای راه اندازی شبکه ابری اینترنت اشیای خود در کشور آلمان هستند. این پلتفرم هدف بسیار بلندپروازانه ای دارد، این که تا سال ۲۰۲۰ محصولات تمام کمپانی های الکترونیک قابلیت استفاده از اینترنت اشیا را داشته باشند.

بر اساس ادعای این شرکت در حال حاضر حدود ۵ میلیون دیوایس در سرتاسر دنیا از قابلیتی که آنها آن را "IoT Suite" می نامند برخوردار هستند. بنابراین می توان گفت که بخش کوچکی از این راه طی شده است. امروزه ترموستات های هوشمند، کلیدهای اتوماتیک و اسپیکرهای متصل به دستیارهای هوشمند تا حدودی متداول شده اند، اما هنوز راه درازی تا تحقق کامل «خانه های هوشمند» پیش رو داریم.

bosch

کمپانی بوش علاوه بر توسعه پلتفرم اختصاصی خود، در حال کار روی ۵۰ ابزار هوشمند متنوع برای عرضه در سال ۲۰۱۶ است. ابزارهایی که قرار است با مشارکت سایر کمپانی ها به تولید برسند. ضمن این که در سال آینده آنها می خواهند شبکه ابری اینترنت هوشمند خود را در سایر کشورها نیز توسعه دهند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی