ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تصاویر واضح تلفن هوشمند HTC 10 را مشاهده کنید

آنطور که منابع مختلف خبر می دهند، تا رونمایی رسمی اچ تی سی از موبایل پرچمدار خود برای سال ۲۰۱۶ حدود یک ماه باقی مانده؛ موبایلی که قرار است تحت عنوان «HTC 10» معرفی شود. ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۲۲ اسفند ۱۳۹۴ | ۰۹:۳۰

آنطور که منابع مختلف خبر می دهند، تا رونمایی رسمی اچ تی سی از موبایل پرچمدار خود برای سال ۲۰۱۶ حدود یک ماه باقی مانده؛ موبایلی که قرار است تحت عنوان «HTC 10» معرفی شود.

در این تصاویر زنده می توان دو سوی تلفن همراه مورد بحث را دید در حالی که در زیر نمایشگر نیز، کلید فیزیکی هوم خودنمایی می کند.

در بخش پشتی HTC 10، دوربین دستگاه قابل رویت است که احتمالا به سنسوری ۱۲ مگاپیکسلی تجهیز شده و می توان در کنارش، فلاش دوگانه دستگاه را مشاهده نمود. در بخش پایینی ماژول فلاش نیز، بخش سیاه رنگی وجود دارد که به احتمال زیاد با فوکوس لیزری دوربین بی ارتباط نیست.

New-HTC-10-photos-plus-previously-leaked-images (1)-w700

در این میان هیچ نشانه ای از حضور اسپیکرهای استریوی سری BooomSound در HTC 10 دیده نمی شود در حالی که سه پرچمدار HTC برای سه سال اخیر، مجهز به همین نوع اسپیکرها بودند. البته، باید اذعان داشت که وجود همین نوع اسپیکرها باعث شده بود تا ضخامت پرچمدار موبایل های شرکت تایوانی تا حد زیادی از رقبا بیشتر شود.

همانگونه که انتظار می رفت، ظاهر HTC 10 ترکیبی است از One A9 و One M9؛ محصولاتی که هر دو در سال ۲۰۱۵ به دست کاربران رسیدند. منابع مختلف همچنین تا کنون گزارش داده اند که نمایشگر HTC 10 اندازه ای ۵.۱ اینچی خواهد داشت در حالی که به رزولوشن QHD مجهز شده است. قلب تپنده دستگاه نیز مشخصا همان اسنپدراگون ۸۲۰ خواهد بود که آخرین و بهترین چیپست ارائه شده از سوی شرکت کوالکام است.

اینطور که خبر می رسد، HTC 10 قرار است در روز ۱۹ آوریل - ۳۱ فروردین ماه رونمایی شود و دست کم با چهار رنگ مختلف در اختیار مشتریان قرار خواهد گرفت. باید دید بازخورد کاربران به پرچمدار بعدی HTC چیست و شرایط مالی این شرکت پس از معرفی و فروش این موبایل، چه تغییراتی خواهد داشت.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (20 مورد)
  • vahid
    vahid | ۲۳ اسفند ۱۳۹۴

    مدیران اچ تی سی دارن به هر دری میزنن که دوباره به سوددهی برسن ولی به نظر من اشتباه. تو این گوشی زبان طراحی اچ تی سی تغییر بزرگی کرده و این نشونه ضعف یه شرکته. طراحی ام 7 کجا که به شدت تحسین برانگیز بود و این کجا!!

  • کیان مهر
    کیان مهر | ۲۲ اسفند ۱۳۹۴

    من یه گوشی اچ تی سی ویندوزی داشتم اونموقع خیلی کمیاب بود دست هرکسی نبود یادش بخیر چه کیفی داشت الان دیگه هیچ گوشی فاز نمیده نه آیفون نه سامسونگ نه حتی اچ تی سی. راستی مستکین چه جور تلفظ میشه؟

  • hhh
    hhh | ۲۲ اسفند ۱۳۹۴

    باید مدیر اچ تی سی رو دارش زد???

  • alireza
    alireza | ۲۲ اسفند ۱۳۹۴

    گوشی خوبی به نظر میرسه ولی ای کاش اون بلندگو های فوقالعاده ش رو حذف نمیکرد.
    اصالت اچ تی سی به اون بلندگوها بود.
    حیف...

  • اشکان
    اشکان | ۲۲ اسفند ۱۳۹۴

    والا این چیزی که تو عکس ها معلومه، یه شتر گاو پلنگ خیلی بی ریخت و بد فرمه، اما باید صبر کرد تا بیاد و بشه به صورت زنده از نزدیک دید، شاید خیلی هم زشت نباشه!

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی