ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

جنرال موتورز با خرید یک میلیارد دلاری اش، به رقابت تسلا و گوگل می رود

امروز خبر می رسد که شرکت «جنرال موتورز» (General Motors)، استارتاپ Cruise Automation را با پرداخت مبلغی بیش از یک میلیارد دلار، به تملک خود در می آورد. این قرارداد اکنون در مراحل ابتدایی خود قرار گرفته و تا ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۲۲ اسفند ۱۳۹۴ | ۱۰:۳۰

امروز خبر می رسد که شرکت «جنرال موتورز» (General Motors)، استارتاپ Cruise Automation را با پرداخت مبلغی بیش از یک میلیارد دلار، به تملک خود در می آورد. این قرارداد اکنون در مراحل ابتدایی خود قرار گرفته و تا ماه های آینده به شکل نهایی شده در خواهد آمد.

استارتاپ «کروز آتومیشن»، در زمینه توسعه کیت هایی برای خودروهای معمولی فعالیت دارد که در جاده های برون شهری، به راننده اجازه می دهد تا رانندگی را به خود اتومبیل بسپارد و خود شخص، استراحت کند.

این استارتاپ همچنین در زمینه توسعه نرم افزاری سیستم ناوبری خودکار برای خودروهای هوشمند فعالیت دارد و همین مورد، علت اصلی علاقمندی جنرال موتورز به این استارتاپ ذکر شده است.

«دن آمان» (Dan Ammann)، نماینده GM در همین رابطه می گوید: «خرید این استارتاپ باعث می شود تا بتوانیم با سرعت بیشتری خودروهای هوشمند بدون راننده را در جاده ها قرار دهیم.»

3057763-inline-i-1-general-motors-acquires-self-driving-tech-startup-cruise-for-over
نماینده جنرال موتورز، دن آمان در سمت راست، در کنار Kyle Vogt و Daniel Kan، مدیران استارتاپ کروز آتومیشن.

در حال حاضر شرکت هایی نظیر تسلا، گوگل و اپل سخت در تلاش هستند تا خودروهای هوشمندی توسعه دهند که بدون نیاز به کمک راننده و به شکل کاملا مستقل، بتواند به شکل قابل اطمینان به رانندگی بپردازند.

در این میان خودروسازان سنتی همانند GM که خود را تا حدی از این روند عقب می بینند، می کوشند تا با خریدهای اینچنینی، پا به پای شرکت های تکنولوژیک و فناوری های روز، جلو آید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • مهدی3902
    مهدی3902 | ۲۲ اسفند ۱۳۹۴

    یادمه چند سال پیش میزدی اخبار فقط میگفت شرکت جنرال موتورز امریکا ورشکست شد! با چه افتخاریم میگفتن!

مطالب پیشنهادی