ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سامسونگ تبلت Galaxy Tab A برای سال ۲۰۱۶ را با نمایشگر ۷ اینچ معرفی کرد

تبلت Galaxy Tab A در ژوئن سال ۲۰۱۵ معرفی شد و حالا، شرکت کره ای سامسونگ نسخه ای ۷ اینچی از همین محصول را برای سال ۲۰۱۶ معرفی کرده است. البته این معرفی، در خود ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۲۲ اسفند ۱۳۹۴ | ۱۴:۰۰

تبلت Galaxy Tab A در ژوئن سال ۲۰۱۵ معرفی شد و حالا، شرکت کره ای سامسونگ نسخه ای ۷ اینچی از همین محصول را برای سال ۲۰۱۶ معرفی کرده است. البته این معرفی، در خود وب سایت سامسونگ صورت پذیرفته و تبلت یاد شده صرفا به لیست محصولات شرکت کره ای افزوده شده، بدون اینکه به قیمت اشاره ای گردد.

طراحی کلی تبلت مذکور با نمونه ای که در سال پیش رونمایی شد، تفاوتی ندارد و صرفا ضخامت آن اندکی کاهش یافته و به ۸.۷ میلیمتر رسیده است. از سوی دیگر وزن آن صرفا معادل ۲۸۳ گرم است.

samsung-galaxy-tab-a-2016-announced

تبلت مورد اشاره همانطور که بیان کردیم، از نمایشگری ۷ اینچ بهره می برد که به رزولوشن WXGA یا ۱۲۸۰ در ۸۰۰ پیکسل مجهز شده. نوع پنل نمایشگر نیز TFT بوده و این محصول از سوی یک پردازنده چهار هسته ای با فرکانس کاری ۱.۳ گیگاهرتزی نیروی خود را کسب می کند. رم دستگاه نیز به ۱.۵ گیگابایت می رسد در حالی که حافظه داخلی، صرفا ۸ گیگابایت است. البته کاربر می تواند از حافظه های جانبی بهره گرفته و آن را تا ۲۰۰ گیگابایت افزایش دهد.

4000mAh-battery-provides-up-to-9-hours-of-streaming-video-and-up-to-100-hours-of-streaming-music-w700

نسخه ۲۰۱۶ از Galaxy Tab A به دو دوربین ۵ و ۲ مگاپیکسلی نیز محهز شده و باتری آن ظرفیتی معادل ۴۰۰۰ میلی آمپر دارد. شرکت سامسونگ خاطر نشان می کند که این باتری می تواند تا ۹ ساعت پاسخگوی تماشای ویدیو یا پخش ۱۰۰ ساعت موسیقی باشد.

در این مدل همچنین خبری از قلم هوشمند S Pen نیست. تفاوت اصلی میان Galaxy Tab A ۲۰۱۶ و نمونه سال گذشته، در اندازه نمایشگر آنهاست. سال گذشته این محصول در نمونه های ۸ و ۹.۷ اینچی عرضه شده بود. از سوی دیگر، نسل پیش این محصول به حافظه داخلی ۱۶ گیگابایت، ۲ گیگابایت رم، باتری ۴۲۰۰ میلی آمپری مجهز بود و از نسل چهارم شبکه های مخابراتی نیز پیشتیبانی به عمل می آورد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • reza_zarchi
    reza_zarchi | ۲۳ اسفند ۱۳۹۴

    این تبلت اگه قیمتش بالای صد دلار باشه، به هیچ وجه ارزش خرید نداره...

مطالب پیشنهادی