ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

معرفی پاکت؛ اپلیکیشنی برای ساخت و ارسال کارت پستال های جذاب انیمیشنی

روزگاری بود که مردم برای تبریک گفتن مناسبت هایی مثل عید و تولد، یا عرض تسلیت و شریک شدن در غم دوستان و نزدیکان، پیامک و شبکه های اجتماعی را در اختیار نداشتند. آن روزها برای ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۲۲ اسفند ۱۳۹۴ | ۱۶:۰۰

روزگاری بود که مردم برای تبریک گفتن مناسبت هایی مثل عید و تولد، یا عرض تسلیت و شریک شدن در غم دوستان و نزدیکان، پیامک و شبکه های اجتماعی را در اختیار نداشتند.

آن روزها برای رساندن حرف های دلتان باید دست به قلم می شدید، با حوصله کارت پستال و تمبر می خریدید، متنی زیبا می نوشتید و در نهایت نامه را با پست به سوی مخاطبتان می فرستادید تا در عوضش پاسخی برایتان ارسال کند.

روش چندان سریعی نبود، اما همین به انتظار پاسخ نشستن شیرینی خاصی داشت و آرامشی در این شیوه پیام رسانی موج می زد که ابدا در شبکه های اجتماعی و پیام رسان های پرسرعت امروزی نمی بینیم.

این روزها شاید ارسال کارت پستال های فیزیکی از رونق افتاده باشد، اما مفهوم کارت پستال از بین نرفته. «پاکت» اپلیکیشنی است که امکان ساخت و ارسال کارت پستال های دیجیتالی را برایتان فراهم می کند، کارت هایی که هم دردسر ارسال کمتری دارند و هم به مراتب از نمونه های کاغذی قدیمی جذاب ترند.

Pakat 2

باورکردنی نیست که گاهی اوقات یک ایده ساده، تا چه حد می تواند جذاب و کاربردی باشد. توسعه دهندگان خلاق اپلیکیشن پاکت، ایده نامه نگاری سنتی با دردسرهای چسباندن تمبر و ... را گرفته و آن را به شکل دیجیتالی درآورده اند، یعنی در این اپ برای ارسال یک کارت پستال باید دقیقا همان مراحلی را طی کنید که در گذشته برای کارت پستال های مقوایی انجام می دادید.

از مرحله اول شروع می کنیم، به چه مناسبتی می خواهید کارت پستال بفرستید؟ تبریک تولد؟‌ تسلیت؟ یا حتی برای شوخی و سرکاری؟ انواع موضوعات در اپلیکیشن پاکت پوشش داده شده اند، و بسته به مناسبت های مختلف شاهد بروزرسانی آنها خواهید بود.

اما فرض کنیم قصد شما از ارسال کارت پستال، تبریک تولد به دوستتان باشد. حالا باید متنی شایسته برای این تبریک برگزینید. خوشبختانه پاکت تا دلتان بخواهد جمله آماده برای این کار در چنته دارد:

Pakat 3

حالا که نوشته تان هم مشخص شد، نوبت به تمبر نامه می رسد. انواع تمبر رایگان و پولی با موضوع و طرح های مختلف را می توانید از آرشیو پاکت انتخاب و به پشت نامه تان بچسبانید.

مرحله آخر هم انتخاب عکس روی جلد کارت پستال است. با تکمیل کار، کافیست نام گیرنده را روی پاکت تایپ کنید تا لینک اشتراک گذاری کارت پستال مجازی در اختیارتان قرار بگیرد.

Pakat 4

این لینک قابل کپی شدن است تا بتوان آن را از انواع روش های موجود با گیرنده به اشتراک گذاشت، هر چند که به دلیل محبوبیت اپ تلگرام سازندگان پاکت امکان ارسال کارت پستال به صورت مستقیم در این پیام رسان را هم برای شما فراهم کرده اند.

با ارسال لینک کارت پستال برای مخاطب، یک صفحه انیمیشنی مثل تصویر زیر برای آنها باز می شود که می توانند پیام شما را در آن بخوانند؛ یک روش پیام رسانی بسیار نوآورانه، شیک و جذاب برای کسانی که می خواهند متفاوت باشند.

Pakat 5

خوشبختانه لینک های پاکت در هر مرورگری قابل نمایش هستند، و تلگرام نیز با مرورگر درون برنامه ای خود از آنها پشتیبانی می کند، بنابراین بابت عدم نمایش آنها به مخاطب اصلا نگران نباشید. با مراجعه به این لینک می توانید نمونه ای از کارت پستال های ساخته شده با پاکت را ببینید.

شاید یکی از ایرادات وارد به پاکت را بتوان نبود قابلیت تایپ نوشته دلخواه توسط کاربر برای متن کارت پستال دانست. این محدودیت البته رفع شدنی است و بسته به تصمیم توسعه دهنده پاکت می تواند در یک بروزرسانی به اپ اضافه شود.

نوروز نزدیک است. اگر می خواهید تبریک های نوروزی تان متفاوت از دیگران باشند، پاکت می تواند بهترین ابزار این کار محسوب شود. حتما آن را امتحان کنید.

پاکت

پاکت

سازنده: پاکت قیمت: رایگان (با پرداخت درون برنامه ای) دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 2.4 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • مهتاب
    مهتاب | ۲۱ فروردین ۱۳۹۵

    سلام خسته نباشيد
    اين برنامه رو ios پشتيباني نميكنه؟؟

مطالب پیشنهادی