ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

اریک اشمیت در حال عکاسی با آیفون اپل
تکنولوژی

اریک اشمیت، رئیس هیئت مدیره آلفابت هم از آیفون استفاده می کند

اریک اشمیت به عنوان مدیرعامل سابق گوگل و رئیس هیئت مدیره فعلی هولدینگ بزرگ آلفابت سابقه زیادی در استفاده از انواع تلفن همراه در انظار عمومی دارد. در طی سالیان گذشته بارها دیده شده که ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۲۳ اسفند ۱۳۹۴ | ۱۹:۳۰

اریک اشمیت به عنوان مدیرعامل سابق گوگل و رئیس هیئت مدیره فعلی هولدینگ بزرگ آلفابت سابقه زیادی در استفاده از انواع تلفن همراه در انظار عمومی دارد. در طی سالیان گذشته بارها دیده شده که او از چند مدل تلفن اندوریدی و غیر اندوریدی محصول شرکت های گوناگون استفاده کرده است.

او حتی در سال ۲۰۱۳ در حال عکس گرفتن با اسمارت فونی دیده شده بود که هنوز به طور رسمی به بازار نیامده بود. تلفن مذکور موتورولا موتو ایکس بود؛ اولین محصولی که موتورولا تحت مالکیت گوگل اقدام به تولید آن کرد.

با توجه به مطالب فوق، استفاده این مدیر مشهور از موبایلی غیر از برند نکسوس نباید چندان هم عجیب باشد، اما مسئله ای که این عمل او را بیش از همیشه مورد توجه قرار می دهد، زمان و مکان استفاده از آن است.

اریک اشمیت در حال کار با آیفون اپل

تصاویر فوق زمانی گرفته شده که اشمیت برای تماشای مسابقه DeepMind AlphaGo (هوش مصنوعی توسعه یافته توسط گوگل) با قهرمان جهان در بازی GO، به کشور کره جنوبی سفر کرده بود.

اکنون این پرسش پیش می آید که چرا یکی از مدیران ارشد آلفابت که همه محصولات اندرویدی در اختیارش قرار دارند، (حتی آنهایی که هنوز رسماً عرضه نشده اند) برای عکاسی در یکی از مراسم های شرکت متبوع خود از محصول رقیب سرسخت شان، اپل، استفاده می کند؟

اگر به خاطر داشته باشید در ماه گذشته نیز اتفاق مشابهی برای یکی از مدیران مایکروسافت رخ داد. «جو بلفیوره»، مسئول ارشد ویندوز موبایل که البته چند ماهی را به مرخصی رفته، تصویری را با آیفون به اکانت توییتر خود ارسال کرد که همین مسئله موجب جنجال خبری بیش از اندازه ای در میان طرفداران مایکروسافت شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (13 مورد)
  • رونین
    رونین | ۲۴ اسفند ۱۳۹۴

    به اینکه 30 میلیارد دلار پول داشته باشی ولی موبایلت کاور داشته باشه :)

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی