ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

فیل اسپنسر اعتراف می کند: اکس باکس وان گزینه مناسبی برای پی سی گیمرها نیست

تقریبا غیرممکن است که یک پی سی گیمر را به ترک میز کامپیوتر کنید و یک کنترلر بازی به دست او بدهید و بگویید حالا با کنسول سرگرم شو. مقرون به صرفه بودن و تجربه ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۲۳ اسفند ۱۳۹۴ | ۱۹:۴۵

تقریبا غیرممکن است که یک پی سی گیمر را به ترک میز کامپیوتر کنید و یک کنترلر بازی به دست او بدهید و بگویید حالا با کنسول سرگرم شو. مقرون به صرفه بودن و تجربه های جذاب دنیای کنسول ها در برابر آزادی عملی که پی سی گیمرها تجربه می کنند قابل مقایسه نیست و این مسئله بر هیچکس پوشیده نیست، حتی فیل اسپنسر.

اخیرا، تیم اکس باکس اعلام کرده که قصد دارد عناوین انحصاری بیشتری از اکس باکس وان را برای ویندوز 10 نیز عرضه کند. تصمیمی که سبب دلخوری کنسول بازها شده، دنیای پی سی گیمرها را روشن تر و جذاب تر کرده است.

اسپنسر اخیرا در مصاحبه خود به این مسئله اعتراف کرد که شاید پی سی گیمرها دیگر دلیلی برای خرید اکس باکس وان نداشته باشند:

شاید نخواهید [اکس باکس وان] بخرید. و من هم قصد ندارم شما را به خاطر شغل ام، فریب دهم که اکس باکس وان بخرید. حقیقت این است که شخصی از من پرسید 'Forza 6: Apex را برای این می سازید که پی سی گیمرها را مجاب کنید برای تجربه کلی سری فورتزا کنسول بخرند؟' نه، اینطور نیست. بنابراین، آن ها شاید نخواهند کنسول بخرند و من می خواهم این مسئله مشخص باشد.

به هر حال، قیاس میان یک کامپیوتر قدرتمند 1000 دلاری و کنسول 350 دلاری شاید چندان عاقلانه نباشد، اما پی سی گیمرهایی که پیش از این، بهای گزافی برای سیستم های خود پرداخت کرده اند، چرا باید 350 دلار اضافه برای یک اکوسیستم مشابه عزینه کنند؟

شما کدام را ترجیح می دهید؟ یک پی سی قدرتمند با پلی استیشن 4 یا اکس باکس وان؟

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (23 مورد)
  • Apadana
    Apadana | ۲۴ اسفند ۱۳۹۴

    من هميشه تمامي گيم هايي كه دوست دارم رو با pc دنبال ميكنم، مثل gta. زماني كه gta v اومد گفتم كنسول ميگيرم با اون بازي ميكنم كه قشنگ لذت كاملش رو ببرم. بعد ٢ سال و چندي صبر از ژاپن يه ps4 خريدم و ديروز gta رو نصب كردم. كلا از هر چي بازي كنسول افتادم.? اصلا افسرده شدم?.

  • offset26
    offset26 | ۲۴ اسفند ۱۳۹۴

    PS4
    پی سی گیمینگ هزینه بالای خرید و نگهداری و به روز رسانی سخت افزادی داره. گیمر های ایرانی هم درآمد از راه بازی ندارند که بتوانند این هزینه هارو جبران کنند

  • سعید
    سعید | ۲۴ اسفند ۱۳۹۴

    من هر دوتا رو هم کنسول و هم PC رو تجربه کردم خداییش حاضرم هزینه ی بالا پرداخت کنم اما با PC بازی کنم !

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی