ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

کنسول جدید نینتندو حالت تشخیص حرکات دست را خواهد داشت [شایعه]

مشخص نیست، اما احتمالا در نمایشگاه E3 امسال شاهد رونمایی از کنسول جدید نینتندو هستیم که این روزها تحت نام رمز NX شناخته می شود. اما در همین حال، بازار شایعات بسیار داغ است و ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۲۳ اسفند ۱۳۹۴ | ۱۵:۱۵

مشخص نیست، اما احتمالا در نمایشگاه E3 امسال شاهد رونمایی از کنسول جدید نینتندو هستیم که این روزها تحت نام رمز NX شناخته می شود. اما در همین حال، بازار شایعات بسیار داغ است و از هر شرکتی یک خبر جذاب در مورد توسعه بازی برای این کنسول شنیده می شود، کنسولی که شاید حالتی هیبریدی داشته باشد.

در پتنت های جدیدی که اخیرا توسط USPTO، دفتر ثبت اختراع و علائم تجاری ایالات متحده آمریکا منتشر شده، ویژگی های جدیدی را مشاهده می کنیم، قابلیت هایی نظیر تشخیص حرکات دست توسط اینفرارد (مادون قرمز یا فروسرخ).

چندی پیش همین طرح ها در ژاپن نیز به ثبت رسیده بودند و عده ای را بر این باور داشت که نینتندو در حال ساخت یک کنسول دستی است. در همین حال، این اعتقاد وجود دارد که Nintendo NX یک کنسول هیبریدی است. یعنی هم می تواند خانگی باشد و هم ممکن است در حال حرکت بتوان از آن استفاده کرد.

با این حال، گویا کنترلر جدید، شباهت بسیاری به یک تبلت یا همان گیم پد Wii U دارد. اما افزوده شدن قابلیت های تشخیص حرکات دست و سنسورهای دیگر، می تواند آن را دستگاهی مدرن جلوه دهد.

تصاویر پتنت های منتشر شده را در زیر مشاهده می کنید:

1Nintendo-NX-handheld

2Nintendo-NX-handheld

Nintendo-NX-handheld8

Nintendo-NX-handheld7

Nintendo-NX-handheld6

Nintendo-NX-handheld5

Nintendo-NX-handheld4

Nintendo-NX-handheld-3

Nintendo-NX-handheld

NNintendo-NX-handheld

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی