ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

اپلیکیشن یوتوب گیمینگ با قابلیت های بیشتر آپدیت شد

یوتوب قرار است بخش گیمینگ خود را روز به روز گسترش دهد و حالا در اقدامی جدید، این اپلیکیشن در چهار کشور کانادا، نیوزیلند، ایرلند و استرالیا نیز در دسترس کاربران اندروید و iOS قرار ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۲۳ اسفند ۱۳۹۴ | ۱۰:۱۵

یوتوب قرار است بخش گیمینگ خود را روز به روز گسترش دهد و حالا در اقدامی جدید، این اپلیکیشن در چهار کشور کانادا، نیوزیلند، ایرلند و استرالیا نیز در دسترس کاربران اندروید و iOS قرار گرفته است. یوتوب کشورهای مورد پشتیبانی را براساس تعداد تولیدکنندگان محتوایش دسته بندی می کند؛ به همین سبب ایسلند و آلمان نیز حالا در صدر صف انتظار هستند.

البته به همراه این خبر، تعدادی ویژگی جدید نیز به اپلیکیشن اضافه شده است تا کار کردن با آن بسیار ساده تر از قبل شود و کاربر راحت تر به بخشی که مد نظر دارد برسد. نوارهای کناری حالا برای ساخت هوم پیج ساده تر حذف شده اند در حالی که بخش Live یا زنده به برچسب ها اضافه شده.

از این طریق، کاربر سریع تر می تواند کانال هایی که دنبال کرده را در حین اجرای زنده شان ببیند. اما احتمالا مهم ترین قابلیت اضافه شده به این نسخه از اپلیکیشن، حالت Pop-out آن است. در واقع کاربر می تواند در حین تماشای ویدیو، از اپ های دیگر نیز استفاده کند.

البته این ویژگی فقط روی ابزارهای اندرویدی امکان پذیر است. همچنین به نسخه اندرویدی قرار است حالت DVR و نمایش 60 فریم بر ثانیه اضافه شود، قابلیتی که روی نسخه iOS و دسکتاپی همین حالا هم وجود دارد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی