ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

بازی The Turing Test برای پلتفرم های اکس باکس وان و پی سی معرفی شد

استودیوی سازنده بازی Pnemua: Breath of Life به تازگی از بازی اول شخص و معمایی جدید خود به نام The Turing Test رونمایی کرده که قرار است برای دو پلتفرم پی سی و اکس باکس ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۲۳ اسفند ۱۳۹۴ | ۱۲:۴۵

استودیوی سازنده بازی Pnemua: Breath of Life به تازگی از بازی اول شخص و معمایی جدید خود به نام The Turing Test رونمایی کرده که قرار است برای دو پلتفرم پی سی و اکس باکس وان عرضه شود. استودیوی انگلیسی Bulkhead Interactive در حالی از بازی جدید خود رونمایی کرده که ماه گذشته، در عرض سه روز توانست به سرمایه مورد نیاز برای ساخت Battalion 1944 در وب سایت کیک استارتر دست پیدا کند.

آخرین عنوان Bulkhead، بازی Pneuma: Breath of Life بود که آن نیز سبک و سیاقی شابه The Turing Test داشت و به صورت رایگان در ماه نوامبر 2015، در دسترس مشترکین سرویس اکس باکس لایو گلد قرار گرفت. Pneuma گیمر را در محیطی آکنده از پازل های مختلف قرار می داد و با عبور از هر معما، روایت داستان ادامه می یافت.

با توجه به همه این ها، به نظر می رسد که The Turing Test الهامات زیادی از Pneuma داشته و یکبار دیگر گیمرها را در گیم پلی معمایی خود غرق خواهد کرد. برای ساخت بازی مورد بحث، از موتور آنریل 4 استفاده شده که معمولا موتوری ایده آل این دست از عناوین اول شخص به شمار می رود.

هنوز اطلاعات زیادی دربازه بازی در نیست اما ظاهرا وقایع آن در یکی از قمرهای سیاره مشتری به نام اروپا می گذرد و می توان منابع انرژی الکتریکی و نیز دستگاه هایی با هوش مصنوعی را کنترل کرد. در تریلر بازی، شخصیت اصلی می گوید که بشریت از مکاشفات آن ها در اروپا به وحشت افتاده اند در حالی که آن ها، موجوداتی «ساده و هوشمند» را کشف نموده اند.

با توجه به نام بازی،، می توان حدس زد که The Turing Test احتمالا ارتباطی با آلن تورینگ خواهد داشت. تورینگ یکی از تاثیرگذارترین اشخاص در طی جنگ جهانی دوم به شمار می رفت که توانست با ساخت دستگاهی، کدهای رمزنگاری شده توسط ماشین انیگمای آلمانی ها را بشکند. تورینگ یکی از تئوریسین های برجسته علوم کامپیوتری بود که حالا از وی به عنوان پدر هوش مصنوعی یاد می شود. The Turing Test در ماه آگوست میلادی (مرداد یا شهریور) عرضه خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • s.s.b
    s.s.b | ۲۳ اسفند ۱۳۹۴

    اولا اون موجودات نشون ندادند دوما این بازی گرافیک خاصی نداشت این تریلر برا موقعی خوب بود گرافیک بازی محصور کننده باشه

مطالب پیشنهادی