ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

بسته الحاقی Hearthstone: Whispers of the Old Gods بهار امسال عرضه می شود

همانطور که از چند روز گذشته، شایعاتی در این باره به گوش می رسید، به نظر می رسد که اولین بسته الحاقی بازی محبوب Hearthstone در سال 2016 با نام Whispers of the Old Gods ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۲۳ اسفند ۱۳۹۴ | ۱۳:۵۰

همانطور که از چند روز گذشته، شایعاتی در این باره به گوش می رسید، به نظر می رسد که اولین بسته الحاقی بازی محبوب Hearthstone در سال 2016 با نام Whispers of the Old Gods و در فصل بهار آتی در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت. بسته الحاقی Whispers of the Old Gods، حدود 135 کارت جدید به بازی اضافه می کند که بسیار از آن ها، براساس خدایان باستانی دنیای وارکرفت ساخته شده اند.

از جمله این خدایان می توان C'Thun ،Yogg-Saron ،Y'Shaarj و N'Zoth اشاره کرد. در اولین کارت-پک بسته الحاقی مورد بحث، یک کارت افسانه ای (Legendary) از خدای C'Thun قرار گرفته و دو کارت افسانه ای Beckoner of Evil دیگر نیز به چشم می خورد.

طبق برنامه ریزی های انجام شده از سوی کمپانی Blizzard، بسته الحاقی Whispers of the Old Gods اواخر ماه آپریل یا آوایل مه (برابر با اردیبهشت ماه) در دسترس قرار گیرد و کاربران می توانند با پرداخت پول واقعی و یا پول رایج داخل بازی، آن را خریداری کنند.

از روز 14 مارس (24 اسفند) نیز امکان پیش خرید باندل Whispers of the Old Gods شامل 50 کارت مختلف به قیمت 49.99 دلار فراهم خواهد شد. با پیش خرید این بسته الحاقی، کاربران چند کارت اضافه به عنوان جایزه نیز دریافت می نمایند. علاوه بر این ها، بسته الحاقی مورد اشاره، دو ماد استاندارد و Wild را نیز به Hearthstone اضافه می کند که بلیزارد از ماه گذشته، قولش را به طرفداران داده بود. در پایین، تریلر سینماتیک بسته الحاقی Whispers of the Old Gods را می توان تماشا کرد:

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • np
    np | ۲۳ اسفند ۱۳۹۴

    بله expansion جدیدم اومد ولی من هنوز wing اول adventure اولم باز نکردم

مطالب پیشنهادی