ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

سونی و اپیک گیمز خواهان به استخدام در آوردن کارکنان سابق Lionhead Studios هستند

هفته گذشته در اقدامی ناگهانی، مایکروسافت بازی Fable Legends که قرار بود امسال به صورت رایگان برای ویندوز 10 و اکس باکس وان عرضه شود را کنسل کرد و سازنده اش، Lionhead Studios را بست. ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۲۳ اسفند ۱۳۹۴ | ۱۸:۴۵

هفته گذشته در اقدامی ناگهانی، مایکروسافت بازی Fable Legends که قرار بود امسال به صورت رایگان برای ویندوز 10 و اکس باکس وان عرضه شود را کنسل کرد و سازنده اش، Lionhead Studios را بست.

Lionhead Studios را می توان یکی از با سابقه ترین و خلاقانه ترین زیر مجموعه های مایکروسافت نامید که البته پس از جدایی پیتر مولینیو از آن، دچار افت شدیدی در کیفیت محصولات اش شد. همین عامل سبب شد تا Fable Legends نیز به مرحله نهایی نرسیده و پیش از عرضه به بازار کنسل شود.

با این حال، افراد قدرتمندی در این استودیوها مشغول به کار بودند که حالا سونی و اپیک گیمز به شدت در پی آن ها هستند. حساب های توییتر دو شرکت نام برده، علاقه مندی خود برای به استخدام درآوردن کارکنان بریتانیایی این شرکت را اعلام کرده اند.

حقوق ساخت بازی بر اساس سری Fable همچنان نزد مایکروسافت باقی می ماند و شاید پس از استراحتی کوتاه مدت، دوباره شاهد بازگشت این سری باشیم. Fable III (انتشار در سال 2010) آخرین عنوان شماره دار در این سری بود که علی رغم ضعف هایش نسبت به نسخه دوم (انتشار در سال 2008) توانست موفقیت قابل قبولی کسب کند. پس از آن در سال 2012، Fable: The Journey برای کینکت اکس باکس 360 ساخته شد اما آنطور که انتظار می رفت عنوان قدرتمندی نبود.

این استودیو سال 2006 توسط مایکروسافت خریداری شد تا با ساخت عناوین خلاقانه، به موفقیت اکس باکس وان کمک کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی