ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

معرفی اپ Camcorder؛ فیلمبرداری به سبک و سیاق دوربین های VHS قدیمی

شنیده اید که می گویند: تاریخ دوباره تکرار می شود؟ جمله چندان واضحی نیست، اما وقتی مثال هایش را بررسی کنید می بینید که به میزان زیادی حقیقت دارد. اپلیکیشن Camcorder که امروز معرفیش می کنیم می ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۲۳ اسفند ۱۳۹۴ | ۱۵:۰۰

شنیده اید که می گویند: تاریخ دوباره تکرار می شود؟ جمله چندان واضحی نیست، اما وقتی مثال هایش را بررسی کنید می بینید که به میزان زیادی حقیقت دارد.

اپلیکیشن Camcorder که امروز معرفیش می کنیم می تواند مثال خوبی برای این جمله معروف باشد؛ ابزاری که به ویدئوها فیلتری می افزاید تا به ویدئوهای بی کیفیت دوربین های VHS شباهت پیدا کنند.

اینجاست که تاریخ دوباره تکرار شده. یک فرمت منسوخ و قدیمی فیلمبرداری، دوباره در قالب یک اپلیکیشن مدرن متولد شده و کاربران هم از آن استقبال فوق العاده ای می کنند.

com.shahvilla.vhs-screen-3

تنوع طلبی، عشق به نوستالژی، متفاوت بودن؛ نمی دانیم، به هر دلیلی که هست کاربران اسمارت فون ها تاکنون از موج جدید اپلیکیشن های این چنینی استقبال کرده اند و به همین خاطر روز به روز شاهد افزایش آنها در اپ استور و گوگل پلی هستیم.

نخستین اپلیکیشنی که با احیای فرمت فیلمبرداری VHS به شهرت رسید، اپ سه دلاری VHS Camcorder بود که متأسفانه در انحصار iOS باقی ماند و بسیاری نتوانستند فرصت تجربه اش را داشته باشند.

با این حال اپ امروز یعنیCamcorder، هم رایگان است و هم برای پلتفرم اندروید عرضه شده تا طیف وسیع تری از کاربران بتوانند لذت فیلمبرداری با آن را تجربه کنند.

com.shahvilla.vhs-screen-11

از Camcorder نباید انتظار قابلیت های عجیب و غریبی داشته باشید، هر چه باشد با یک شبیه ساز دوربین های VHS طرفید! این اپلیکیشن فقط یک دکمه قرمز رنگ رکورد برای شروع و توقف فیلمبرداری دارد، و تنها قابلیت هایش زوم دیجیتال، روشن و خاموش کردن فلش و البته امکان سوئیچ میان دوربین سلفی و اصلی هنگام فیلمبرداری هستند.

درست مثل ویدئوهایی که دوربین های قدیمی می گرفتند، Camcorder هم تاریخ و ساعت را به گوشه کادر تصویرتان می اندازد و برای شباهت به فرمت قدیمی VHS، کمی نویز هم چاشنی تصویر می کند تا واقعا به حال و هوای دوران فیلمبرداری با فرمت های آنالوگ بازگردید.

بعد از این که کار فیلمبرداری تان تمام شد، حالا می توانید خروجی را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید، یا آن را در حافظه ذخیره کنید. چیزی که Camcorder را به یک اپ فوق العاده تبدیل کرده امکاناتش نیستند، بلکه جلوه نوستالژیکی است که به ویدئوها می بخشد تا بتوانید ویدئوهایی مثل فیلم دوربین های دهه هشتاد و نود میلادی با آن بیافرینید و لحظاتی به یادماندنی را ثبت کنید.

Camcorder رایگان است و توصیه می کنیم به هیچ وجه از تجربه متفاوتش غافل نشوید.

Camcorder - VHS Home Videos

Camcorder - VHS Home Videos

سازنده: .Shots Mobile, Inc قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 2.7 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • reza_zarchi
    reza_zarchi | ۲۵ اسفند ۱۳۹۴

    این اپلیکیشن برای آیفون هم هست البته رایگان نیست ولی میشه از سایت های ایرانی دانلودش کرد. کافیه سرچ کنید دانلود VHS Camcorder 1.2.3 برای آیفون و آیپد

مطالب پیشنهادی