ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نسخه ویندوز 10 فورتزا موتور اسپورت 6، از قابلیت کراس پلتفرم پشتیبانی نمی کند

حدود دو هفته پیش بود که برایتان نوشتیم مایکروسافت از بازی رایگان Forza Motorsport 6: Apex برای پلتفرم ویندوز 10 رونمایی کرده است و انتظار می رود بهار امسال، در دسترس قرار گیرد. اگرچه این ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۲۳ اسفند ۱۳۹۴ | ۱۷:۱۵

حدود دو هفته پیش بود که برایتان نوشتیم مایکروسافت از بازی رایگان Forza Motorsport 6: Apex برای پلتفرم ویندوز 10 رونمایی کرده است و انتظار می رود بهار امسال، در دسترس قرار گیرد. اگرچه این خبر برای پی سی گیمرها بسیار خوشایند است اما خبر بد برای اکس باکس بازها آن است که Apex از قابلیت کراس پلتفرم پشتیبانی نخواهد کرد.

در این صورت، دارندگان نسخه اکس باکس وان فورتزا موتور اسپورت 6، به همان نسخه ای که در اختیار دارند محدود خواهند ماند و قادر به رقابت با دیگر گیمرهای دارنده نسخه پی سی نخواهند بود. با این وجود، دارندگان نسخه رایگان پی سی از قابلیت هایی چون استریم زنده بازی برای سایر بازیکنان برخوردارند.

دلیل عدم پشتیبانی از کراس پلتفرم در Apex را می توان آن دانست که این نسخه از بازی، در قالب ورژنی کوچکتر از نسخه اصلی اکس باکس وان عرضه شود و مایکروسافت بیش از هرچیز در تلاش است تا با این حرکت، پی سی گیمرها را نسبت به ارتقای سیستم عامل خود به ویندوز 10 ترغیب کنند. روز گذشته هم برایتان نوشتیم که به گفته فیل اسپنسر، مدیر برند اکس باکس، مایکروسافت متعهد است تا بهترین فرنچایزهای خود را در دسترس پی سی گیمرها قرار دهد.

نکته جالب توجه درباره نسخه Apex اینست که علی رغم عرضه آن به صورت رایگان، مایکروسافت هیچ میکروترنسکشن یا پرداخت درون برنامه ای برای بازی در نظر گرفته و تمام 63 اتومبیل و لوکیشن های آن، بدون نیاز به پرداخت کمترین میزان پول دنیای واقعی قابل دسترسی خواهند بود. این استراتژی به مایکروسافت در جذب مخاطبان کمک خواهد کرد و مطمئنا هیچ پی سی گیمری از تجربه رایگان یکی از برترین فرنچایزهای اکس باکس بدش نمی آید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • reza_zarchi
    reza_zarchi | ۲۵ اسفند ۱۳۹۴

    اگه یونیورسال اپ باشه و بشه روی موبایل هم نصبش کرد، عالی میشه

  • حمید
    حمید | ۲۴ اسفند ۱۳۹۴

    سیستم مورد نیاز مشخص نشده؟

مطالب پیشنهادی