ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

گاو خشمگین؛ معرفی بازی Bull Simulator 3D

شبیه ساز گاو ... شبیه ساز گاو. هر چقدر هم که بلند بخوانید، چیزی از سختی هضمش کم نمی شود. کدام انسان دیوانه ای تصور کرده که شبیه سازی یک گاو می تواند سوژه جذابی برای گیمرها ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۲۳ اسفند ۱۳۹۴ | ۱۸:۰۰

شبیه ساز گاو ... شبیه ساز گاو. هر چقدر هم که بلند بخوانید، چیزی از سختی هضمش کم نمی شود. کدام انسان دیوانه ای تصور کرده که شبیه سازی یک گاو می تواند سوژه جذابی برای گیمرها باشد؟!

اما صبر کنید، این اولین باری نیست که به چنین سوژه احمقانه ای در دنیای بازی بر می خوریم. شبیه ساز بز پایه گذار موج بازی های این چنینی بود؛ بازی دیوانه واری که می توانستید در آن به یک بز تبدیل شوید و زمین و زمان را به هم بریزید. حالا که قرارگیری در نقش بز برای گیمرها این قدر جذابیت داشته، چرا یک گاو نر با شاخ های تیزش نتواند همان قدر محبوب و پرطرفدار باشد؟

unnamed (2)

و چنین طرز فکری بود که استودیوی وردز موبایل را به توسعه Bull Simulator 3D واداشت. توسعه دهندگان نه چندان خلاق این بازی با اطمینان از الگوی جواب پس داده شبیه سازی حیوانات، همان تجربه شبیه ساز بز را این بار با یک گاو خشمگین تکرار کرده اند که البته در جذابیت آن شک و شبهه ای نیست.

محدودیت در جهان باز Bull Simulator معنایی ندارد. کنترل گاو را در دست بگیرید و هر کاری که دلتان می خواهد بکنید: به هر جنبنده ای شاخ بزنید، بسکتبال بازی کنید، با جت پک به این طرف و آن طرف بپرید و یک گاو به تمام معنا باشید!

unnamed (1)

برای اینکه بازی هدفی به غیر از نابود کردن محیط هم داشته باشد، سازندگان 50 مأموریت در حالت تک نفره را برایش در نظر گرفته اند که البته انجام دادن یا ندادنشان تأثیری بر بازی نمی گذارد، Bull Simulator فقط برای این طراحی شده که از حس گاو بودن تان لذت ببرید.

اگر فرصت تجربه شبیه ساز بز 4 دلاری را نداشته اید، شاید شبیه ساز گاو رایگان بتواند فرصت خوبی برای آشنایی با این سبک بی قاعده جدید باشد. این بازی را می توانید هم اکنون در دستگاه های اندرویدی تجربه کنید.

Bull Simulator 3D

Bull Simulator 3D

سازنده: Words Mobile قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 16.9 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • پارسوماش
    پارسوماش | ۲۳ اسفند ۱۳۹۴

    مضخرف بود

  • حسن مرادی
    حسن مرادی | ۲۳ اسفند ۱۳۹۴

    حسن مرادی

مطالب پیشنهادی