ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

آیا PlayStation VR 2 ساخته می شود؟ سونی نظر مساعدی دارد

هدست های واقعیت مجازی تا چند ماه دیگر قفسه تمام فروشگاه های سرگرمی و تکنولوژی را اشغال خواهند کرد و این سرآغاز یک روزگار تازه است. سونی همین حالا مشغول آماده سازی هدست پلی استیشن ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۲۴ اسفند ۱۳۹۴ | ۱۴:۱۵

هدست های واقعیت مجازی تا چند ماه دیگر قفسه تمام فروشگاه های سرگرمی و تکنولوژی را اشغال خواهند کرد و این سرآغاز یک روزگار تازه است. سونی همین حالا مشغول آماده سازی هدست پلی استیشن وی آر است اما در مورد آینده این محصول ایده های بسیاری دارد.

ریچارد مارکز، مسئول PlayStation Magix Lab در آخرین مصاحبه اش گفت: «ما همه کار انجام می دهیم و همه جور برنامه نویسی می کنیم. بنابراین می دانیم که با VR PlayStation 2 چه کنیم و مطمئن شویم که این به نفع مشتریان خواهد بود.»

اواخر اسفندماه، سونی در کنفرانس بازی سازان حاضر خواهد شد و پیرامون پلی استیشن وی آر صحبت خواهد کرد. با توجه به اینکه تقریبا به اواسط سال نزدیک می شویم، این انتظار وجود دارد که تاریخ عرضه و قیمت دستگاه در همین رویداد معرفی شود.

از سوی دیگر، جف استافورد از اعضای تیم پروژه مورفیوس هم ایده های خود را برای پلی استیشن وی آر 2 دارد اما در حال حاضر تمرکز روی ورژن اول است: «سعی می کنیم تمام جوانب PlayStation VR را ارتقا دهیم. کوچکترش کنیم و قابل استفاده تر شود.»

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی