ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

دستکش برای کنترل بازی های واقعیت مجازی در HTC Vive
تکنولوژی

با دستکش Manus VR در دنیای واقعیت مجازی Vive به بازی بپردازید [تماشا کنید]

با استفاده از دستکش های Manus VR می توانید به انجام بازی های واقعیت مجازی در هدست Vive بپردازید. سازنده این دستکش وعده داده که با کمک آنها می توانید به طور طبیعی از انگشت های خود ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۲۴ اسفند ۱۳۹۴ | ۰۱:۰۰

با استفاده از دستکش های Manus VR می توانید به انجام بازی های واقعیت مجازی در هدست Vive بپردازید. سازنده این دستکش وعده داده که با کمک آنها می توانید به طور طبیعی از انگشت های خود برای انجام حرکت ها و کنترل بازی ها در محیط مجازی بهره ببرید.

این دستکش فعلاً فقط با هدست واقعیت مجازی Vive شرکت HTC کار می کند و از تکنولوژی ردیابی حرکت موسوم به Lighthouse بهره می برد.

قرار است پیش فروش کیت توسعه دهندگان این محصول از سه ماهه دوم امسال و با قیمت ۲۵۰ دلار آغاز شود. البته توسعه دهندگان کیت خریداری شده را در سه ماهه سوم سال دریافت خواهند کرد.

این کیت شامل یک دانگل USB، یک جفت دستکش قابل شستشو، یک جفت مچ بند برای نگهداری کنترلرهای HTC Vive و یک SDK متن باز می شود. باتری این دستکش تا ۸ ساعت دوام خواهد داشت و همچنین یک موتور ویبره قابل برنامه ریزی برای القای فیدبک های لازم در آن تعبیه شده است.

Manus VR یک استارت آپ هلندیست که کار خود را از سال ۲۰۱۴ آغاز کرده است. آنها از ابتدا هدف خود را توسعه اولین دستکش های کنترلر مجازی به صورت تجاری قرار داده بودند و حالا به نظر می رسد بعد از دو سال به هدف خود رسیده اند.

شرکت مذکور قرار است در کنفرانس توسعه دهندگان بازی در هفته بعد حاضر شود، بنابراین به زودی می توان نگاه نزدیکی به این کنترلر جذاب و میزان کارایی آن داشت. طبق اعلام HTC قرار است عرضه هدست واقعیت مجازی Vive از روز ۵ آوریل (۱۷ فروردین) آغاز شود.


>
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • s.s.b
    s.s.b | ۲۴ اسفند ۱۳۹۴

    فیدبک نداره این خیلی اذیت میکنه

  • Moji
    Moji | ۲۴ اسفند ۱۳۹۴

    طرف با کارد چکش پیچ گوشتی داشت جراحی میکرد مثلا !! چه باحالا اینا :))

مطالب پیشنهادی