ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

بتسدا: فیلم Fallout به این زودی قرار نیست ساخته شود

تاد هاوارد، کارگردان و تهیه کننده Fallout 4 این روزها در مرکز توجه قرار دارد. دریافت جوایز متعدد برای Fallout 4 و همچنین جایزه یک عمر دستاوردی که قرار است اواخر این هفته کسب کند، ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۲۴ اسفند ۱۳۹۴ | ۱۸:۴۵

تاد هاوارد، کارگردان و تهیه کننده Fallout 4 این روزها در مرکز توجه قرار دارد. دریافت جوایز متعدد برای Fallout 4 و همچنین جایزه یک عمر دستاوردی که قرار است اواخر این هفته کسب کند، وی را سوژه مهمی برای گفتگوهای متعدد کرده است.

از وی در مورد نحوه پیشرفت و پروسه ساخت فیلم Fallout پرسش شد و هاوارد در پاسخ گفت که هنوز هیچ اتفاقی آغاز نشده است. او می گوید طی چند سال گذشته، پیرامون Fallout و The Elder Scrolls چندین جلسه داشته اند اما هیچ پیشرفت قابل توجهی حاصل نشده است.

با این حال، وی امکان ساخته شدن فیلم بر اساس دارایی های استودیو بتسدا را غیر قابل امکان نمی داند اما هنوز طرحی مناسب ارائه نشده است که با استانداردهای شان هماهنگی داشته باشد، بنابراین پروژه ها یکی پس از دیگری رد شده اند.

او حتی در مورد مسائل ریز و جزئی هم سخت گیری دارد و فرض مثال می گوید که فیلم سازها لباس ساکنان Vault را چگونه می خواهند طراحی کنند؟ دقیقا حساسیت به خرج دادن سر مسائل جزئی است که بازی را چنین به یاد ماندنی کرده، بنابراین فیلم هم باید چنین باشد.

در سال 1998، زمانی که Interplay حقوق Fallout را بر عهده داشت، در کمپانی بخشی به نام Interplay Films شکل گرفت که وظیفه اش ساخت فیلم براساس این سری بود. اما عمر شرکت کفاف نداد و در سال 2000، Interplay بسته شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی