ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

یک تلفن هوشمند جدید از وایو و تحت ویندوز موبایل گواهی استاندارد بلوتوث دریافت کرد

امروز یک اسمارت فون جدید مبتنی بر ویندوز 10 موبایل از Bluetooth Special Interest Group گواهی نامه استاندارد دریافت نموده و بر اساس فهرست منتشره از این موسسه، باید گفت این دیوایس یک تلفن هوشمند ...

فروغ بیداری
نوشته شده توسط فروغ بیداری | ۲۴ اسفند ۱۳۹۴ | ۱۶:۱۵

امروز یک اسمارت فون جدید مبتنی بر ویندوز 10 موبایل از Bluetooth Special Interest Group گواهی نامه استاندارد دریافت نموده و بر اساس فهرست منتشره از این موسسه، باید گفت این دیوایس یک تلفن هوشمند Vaio است که توسط کمپانی تایوانی Quanta Computer مونتاژ گشته.

همان طور که شاید بدانید، وایو در ماه گذشته در ژاپن نخستین موبایل تحت ویندوز 10 خود را با نام Phone Biz معرفی نمود که قرار است در ماه آتی به بازار عرضه گردد. این اسمارت فون بدنه تمام فلزی داشته و از مشخصات آن می توان به صفحه نمایش 5.5 اینچی با رزولوشن 1920×1080 پیکسلی، چیپست 8 هسته ای اسنپدراگون 617، سه گیگابایت رم، 16 گیگابایت حافظه داخلی، دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی و دوربین دوم 5 مگاپیکسلی اشاره کرد.

احتمال اینکه دیوایسی که در این فهرست به آن اشاره شده همان Phone Biz باشد بسیار ضعیف است زیرا شماره مدل های آنها نیز با هم فرق داشته و VPU051C11N و VPB0511S هستند. بعلاوه باید اشاره کنیم که شرکت سازنده تائید نموده بود که برای عرضه ی این دستگاه (یا همان موبایل بیز) در آمریکا هیچ برنامه ریزی نکرده، پس بنابراین دلیلی وجود ندارد که این برند بخواهد برای اسمارت فون مذکور گواهی استاندارد بلوتوثی که در ایالات متحده کاربردی است را دریافت نماید.

همچنین جا دارد یادآوری کنیم که در اواخر سال گذشته میلادی موبایلی با نام Quanta MTP8952 دارای چیپست اسنپدراگون 615 و صفحه نمایش 4.7 اینچی 1080p در پایگاه داده GFXBench مشاهده شده بود. اما شواهد فعلی نشان می دهند دستگاهی که در بالا سخن از آن به میان آمده با این دیوایس نیز متفاوت است.

اکنون و با این تفاسیر باید منتظر ماند و دید در روزهای آینده چه اطلاعات بیشتری از موبایل آتی وایو در اختیارمان قرار خواهد گرفت.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی