ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

پاناسونیک به فکر تولید دوربین عکاسی تحت سیستم عامل اندروید است

اندروید همیشه یکی از محبوب ترین سیستم عامل های دنیا به شمار می رود، نه به این دلیل که کمپانی سازنده آن گوگل است، بلکه به این خاطر که به صورت اوپن سورس در اختیار ...

فروغ بیداری
نوشته شده توسط فروغ بیداری | ۲۴ اسفند ۱۳۹۴ | ۱۲:۳۰

اندروید همیشه یکی از محبوب ترین سیستم عامل های دنیا به شمار می رود، نه به این دلیل که کمپانی سازنده آن گوگل است، بلکه به این خاطر که به صورت اوپن سورس در اختیار کاربران قرار دارد. دیگر پلتفرم ها این ویژگی را ندارند.

از این رو بسیاری از کمپانی های فعال در حوزه موبایل، تبلت و ساعت هوشمند از این سیستم عامل برای محصولات خود بهره می گیرند اما اینکه یک شرکت بخواهد از این پلتفرم برای دوربین عکاسی خود استفاده نماید، تصمیمی نیست که بتوان ساده از کنار آن گذشت زیرا بسیار کم شاهد چنین ایده هایی در دنیای فناوری هستیم. قبلا سامسونگ از اندروید برای تولید دوربین عکاسی بهره گرفته بود و اکنون خبر می رسد که شرکت ژاپنی پاناسونیک نیز به این امر علاقه مند گشته و در نظر دارد به زودی دوربین دیجیتالی مبتنی بر سیستم عامل گوگل را روانه بازار نماید.

در این رابطه، Michiharu Uematsu مدیر بخش توسعه دوربین های لومیکس پاناسونیک در مصاحبه ی خود با مجله «استاف» دلیل این تصمیم خود را چنین بیان داشته که نرم افزار کنونی آنها قابلیت های لازم را ندارد و از این رو به پلتفرمی همانند اندروید روی آورده اند تا بتوانند به راحتی امکانات موردنظر خود را در محصولات آتی بگنجانند.

در مورد زمان دقیق معرفی و عرضه ی دوربین تحت اندروید این شرکت صحبتی به میان نیامده اما از آنجا که در اواخر تابستان شاهد برگزاری نمایشگاه ایفا در برلین خواهیم بود، شاید بتوان در آن تاریخ اخبار کاملی را در این رابطه شنید.

در آخر نیز یادآوری نمائیم، همان طور که در بالا هم اشاره کرده بودیم پیش از این سامسونگ دوربین Galaxy Camera خود را تحت سیستم عامل اندروید روانه بازار نموده بود و وجود چنین نرم افزاری باعث می گردد تا دوربین هوشمندتر شده و کاربر به قابلیت های بیشتر از دوربین های کلاسیک دسترسی داشته باشد. همچنین گفته می شود دوربین پاناسونیک به موجب کیفیت 4K شهرت خواهد یافت. حالا باید منتظر ماند و دید این محصول چیست و با چه مشخصاتی رونمائی خواهد گشت.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی