ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نسخه توسعه دهندگات اندروید N
تکنولوژی

آپدیت های OTA برای آنها که اندورید N را به صورت دستی نصب کرده باشند هم در دسترس خواهد بود

هفته قبل بود که گوگل اولین نسخه توسعه دهندگان اندروید N را منتشر کرد. به طور قطع بسیاری نتوانستند صبر کنند و بلافاصله با مراجعه به صفحه مربوطه، ایمیج این نسخه جدید را دانلود و در گجت ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۲۴ اسفند ۱۳۹۴ | ۱۷:۱۵

هفته قبل بود که گوگل اولین نسخه توسعه دهندگان اندروید N را منتشر کرد. به طور قطع بسیاری نتوانستند صبر کنند و بلافاصله با مراجعه به صفحه مربوطه، ایمیج این نسخه جدید را دانلود و در گجت نکسوسی شان نصب کردند.

اگر شما هم جزو این افراد باشید، حتماً و بر حسب شنیده های پیشین تصور می کنید که به دلیل نصب دستی نسخه یاد شده، از دریافت آپدیت های بعدی به صورت OTA محروم خواهید بود. اما گوگل به تازگی اعلام کرده که تمام کاربران اندروید N، صرف نظر از نحوه نصب آن روی دیوایس شان، این به روز رسانی ها را دریافت خواهند کرد.

بر طبق اعلام کمپانی ساکن مانتین ویو برای این کار تنها کافیست که بعد از فلش دستی، تلفن یا تبلت نکسوس خود را در «طرح بتای اندروید» ثبت کنید.

کسانی که پیش از انتشار این نسخه در این طرح ثبت نام کرده بودند می توانستند اندروید N را به صورت OTA روی موبایل خود نصب کنند. اما با این امکان جدید حالا هم می توان عضو این برنامه شد و از مزایای آن بهره برد (البته باید حتماً یکی از موبایل های مجاز نکسوس را در اختیار داشته باشید).

قابلیت های جذاب نسخه مذکور از پلتفرم موبایلی گوگل به مرور زمان در حال آشکار شدن هستند ولی هنوز هیچ تاریخ دقیقی برای عرضه نسخه عمومی و نهایی آن اعلام نشده، هر چند شنیده ها و برنامه زمانبندی پیش تر منتشر گشته حکایت از احتمال ارائه ی آن در انتهای تابستان امسال دارند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی