ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

انتشار تصویری از قاب محافظ آیفون 7؛ بدنه باریک تر و حذف برآمدگی ماژول دوربین

وب سایت فرانسوی «NowhereElse» امروز تصاویری منتشر نموده که ادعا می کند متعلق به یک قاب محافظ برای آیفون 7 است. بنا بر اظهارات همین منبع، تصویر زیر از داخل شرکتی به نام «Catcher Technology» به ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۲۴ اسفند ۱۳۹۴ | ۱۰:۳۰

وب سایت فرانسوی «NowhereElse» امروز تصاویری منتشر نموده که ادعا می کند متعلق به یک قاب محافظ برای آیفون 7 است. بنا بر اظهارات همین منبع، تصویر زیر از داخل شرکتی به نام «Catcher Technology» به ثبت رسیده؛ شرکتی که در قالب تولید کننده قاب های محافظ برای آیفون، با اپل همکاری می کند.

اینطور که از تصاویر فاش شده مشخص است، تغییر گسترده ای در طراحی iPhone 7 ایجاد نشده و با همان زبان طراحی ساده رو به رو هستیم. این در حالیست که گویا ماژول دوربین این تلفن هوشمند نیز با بدنه پشتی دستگاه هم سطح شده و این نقص از طراحی آیفون حذف گشته.

Photo-iPhone-7-Catcher-w650

نکته دیگری که در مورد دوربین می توان گفت این است که این بار به نظر می رسد اندازه این ماژول کمی بزرگتر شده باشد. کافیست به حفره ای که برای دوربین در این قاب محافظ ایجاد شده نگاه کنید و سپس آن را با آیفون های کنونی مقایسه نمایید.

منبع فرانسوی در کنار تصاویری که مشاهده می کنید، بیان نموده که محافظ آیفون 7 اندکی از آیفون 6s باریک تر است و همچنین حذف شدن جک هدفون را نیز تایید کرده.

iPhone-7-PrePress-w650

باید توجه داشت که تا معرفی آیفون 7 دست کم هنوز ۶ ماه دیگر باقیست و نمی توان به تصاویر انتشار یافته اعتماد داشت. با این حال، قبلا سابقه داشته که تصاویر مرتبط با محصولات اپل ماه ها پیش از رونمایی رسمی منتشر شوند. لازم به اشاره است رندرهایی که در فوق مشاهده می کنید، بر اساس تصویر نشر یافته از همین قاب محافظ و اطلاعات فاش شده قبلی ساخته شده اند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (16 مورد)
  • امیرحسین
    امیرحسین | ۲۴ اسفند ۱۳۹۴

    اینکه ایفون شش خوشگل بود و هست شکی توش نیست! ولی خدا کنه یکم قیافه شو عوض کنه و این نباشه. آخه تکراریه. مثل همین سامسونگ اس هفت که قشنگه ولی کاربر رغبتی انچنانی برای عوض کردن اس شش با اس هفت نداره.

  • Godzilla
    Godzilla | ۲۴ اسفند ۱۳۹۴

    آقا این که مضخرف شده، البته از نظر من، نظرا متفاوته

  • 09339434229jean claude jamali nejad
    09339434229jean claude jamali nejad | ۲۴ اسفند ۱۳۹۴

    درود به علاقه مندان با ادب تکنولوژی, این قاب محافظ آیفون که نصبت داده شده به آیفون7 اگه به حقیقت بپیونده باید بگم بهتر شده نسبت به آیفون6S اما زیاد تفاوتی باهم ندارن ! باید زیباتر از این باشه , هر چه که باشه باید باطری با ماندگاری طولانی داشته باشه که فکر میکنم اپل به این مورد مهم فکر میکنه از هر راهی که شده چه افزایش حجم میلی آمپری باطری چه تغییر ندادن حجم فعلی باطری اما بسیار بسیار کم مصرف کردن پردازنده و...

    • Enrique Iglesias
      Enrique Iglesias | ۲۴ اسفند ۱۳۹۴

      باید طراحیشو شبیه 5 اس کنه
      نه تنها نظر من بلکه نظر خیلیا همینه
      خوشگلترین آیفون تاریخ 5 اس بود

      • اشکان
        اشکان | ۲۴ اسفند ۱۳۹۴

        به نسبت زمانش؛ آیفون 3G به نسبت زمانش خیلی خوشکل بود، 4 هم همینطور، 5S هم همینطور، 6 شاید اینجوری نبود اما الان تقریبا مقبول شده طراحیش، بعد نمیشه عقبگرد داشته باشن که، باید خلاقیت به خرج بدن.
        ببین از یه طرف نمیشه تا آخر عمر همه رو با طراحی 5 بزنن، ازونطرف اگه بِیس رو 5 قرار بدن و رو همون طراحی یه سری چیز ها رو تغییر بدن هم شاید نتیجه این ترکیب خوب نشه. در نتیجه چاره ای جز طراحی های جدید نمیمونه.

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی