ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

با Blockhead، شارژر مک بوک تان را اصلاح کنید

شارژرهای مک بوک ابعاد عجیب و غریبی دارند و حین اتصال به برق، شکل نامتعارفی به خود می گیرند. اگر به دیوار وصل باشد که چند سانتی متری به سمت بیرون قرار گرفته و احتمالا ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۲۴ اسفند ۱۳۹۴ | ۰۸:۳۰

شارژرهای مک بوک ابعاد عجیب و غریبی دارند و حین اتصال به برق، شکل نامتعارفی به خود می گیرند. اگر به دیوار وصل باشد که چند سانتی متری به سمت بیرون قرار گرفته و احتمالا می توانید منظره بدی که ایجاد می کند را تصور کنید. با این حال، شرکت آمریکایی Ten One Design راه حل هوشمندانه ای برای برطرف کردن این مشکل ایجاد کرده.

دستگاهی به نام Blockhead، روی شارژر آیپد یا مک بوک قرار می گیرد (قسمت آبی رنگ) و بخش خروجی دستگاه را از کناره ها، به بخش پشتی منتقل می کند. در این صورت، شارژر به حالت تخت رای سطحی که متصل شده قرار می گیرد و فضای قابل توجهی را که پیش از این به صورت عمودی اشغال کرده بود، آزاد می سازد.

براساس گفته سازندگان این دستگاه، مسیر انتقال برق، حالتی منطقی تر به خود گرفته و زاویه ای طبیعی ایجاد می کند. در این حالت، وزنی که باید شاخه ها روی پریز تحمل کنند بسیار کمتر شده و شانس برخورد اجسام خارجی و یا جدا شدن ناگهانی از پریز برق نیز کاهش می یابد.

خوشبختانه، Blockhead قیمت بسیار بالایی ندارد. یکی از این دستگاه ها را می توانید با قیمت 19.95 دلار بخرید و اگر یک Blockhead Stack هم بخواهید، قیمت تا 34.94 افزایش می یابد. Blockhead ماه آینده میلادی عرضه می شود و از طریق سایت Ten One Design می توان یکی از آن ها را پیش خرید کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • رونین
    رونین | ۲۴ اسفند ۱۳۹۴

    عالی...

مطالب پیشنهادی