ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

رئیس پلیس ایالت فلوریدا آماده است تا تیم کوک را پشت میله های زندان قرار دهد

رئیس پلیس ایالت فلوریدا، گریدی جاد (Grady Judd) اخیرا در یک نشست خبری حضور به هم رساند و بیان نمود که اگر در ایالت او اتفاق مشابهی با واقعه سان برناردینو رخ دهد و اپل از ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۲۴ اسفند ۱۳۹۴ | ۰۹:۳۰

رئیس پلیس ایالت فلوریدا، گریدی جاد (Grady Judd) اخیرا در یک نشست خبری حضور به هم رساند و بیان نمود که اگر در ایالت او اتفاق مشابهی با واقعه سان برناردینو رخ دهد و اپل از رمزگشایی آیفون یک شخص تروریست سر باز زند، مدیر عامل این شرکت را پشت میله های زندان قرار خواهد داد.

وی در رابطه با رویکرد اپل در برابر مقامات دولتی اظهار کرد که مدیر عامل اپل باید بداند که او فراتر از قانون قرار نگرفته است.

این نشست خبری در مورد به قتل رسیدن یک قاچاقچی مواد مخدر به دست چند قاچاقچی دیگر و پاسخ به پرسش های خبرنگاران شکل گرفته بود. گفته می شود قاتلین از پس از به قتل رساندن این شخص، با موبایل های خود تصاویری از جسد مقتول تهیه کرده و آن را به دیگران همکاران خود نشان داده اند.

رئیس پلیس فلوریدا گزارش می دهد که افراد بازداشت شده، خود رمز عبور موبایل های شان را تحویل داده اند و پلیس این ایالت قادر شده تا به تصاویر ثبت شده دسترسی داشته باشد.

گریدی جاد در رابطه با رویکرد اپل و سر باز زدن از رمزگشایی آیفون گفت:

«نمی توانید برای خودتان یک مدل تجاری تعریف کنید که در آن بگویید "ما به دستور قاضی ایالتی یا قاضی فدرال اهمیتی نمی دهیم، ما فراتر از قانون هستیم." مدیرعامل اپل باید بدانید که فراتر از قانون نیست.»

وی سپس این مسئله را کمی شخصی تر کرد و بیان نمود:

«به شما قول می دهم، اگر روزی ما برای ورود به آیفون یک شخص با مشکل رو به رو شویم، ابتدا به سراغ دادگاه رفته و یک حکم الزام همکاری از مقامات قضایی دریافت می کنیم. اگر این شرکت پس از دریافت حکم باز هم از همکاری شانه خالی کند، شخصا به سراغ مدیر عامل این شرکت رفته و او را پشت میله های زندان قرار می دهم. این آدم حقه باز را زندانی می کنم.»

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (18 مورد)
  • عماد
    عماد | ۲۴ اسفند ۱۳۹۴

    همچنان نظرمون ب نظر اسنودن نزدیک تره، اینا همش بازی تبلیغاتیه

  • shadow
    shadow | ۲۴ اسفند ۱۳۹۴

    بندازنش زندان ...شاد شیم

  • mehdi
    mehdi | ۲۴ اسفند ۱۳۹۴

    بعضیا رو ول کنن میرن میزنن تو گوش اوباما :)))

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی