ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

اپلیکیشن OnePlus Gallery
موبایل

عرضه اپلیکیشن جدید Gallery از طرف OnePlus

کمپانی OnePlus یک موبایل ساز نوپای چینی است که تا همین دو سال پیش هیچ کس نام آن را هم نشنیده بود، اما به لطف عرضه موبایل هایی رده بالا با قیمتی واقعاً رقابتی، در مدت ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۲۴ اسفند ۱۳۹۴ | ۱۹:۴۵

کمپانی OnePlus یک موبایل ساز نوپای چینی است که تا همین دو سال پیش هیچ کس نام آن را هم نشنیده بود، اما به لطف عرضه موبایل هایی رده بالا با قیمتی واقعاً رقابتی، در مدت زمان کوتاهی به یکی از نام های مطرح در این زمینه تبدیل شده است.

این کمپانی به تازگی اپلیکیشن گالری تصاویر اختصاصی خود را با نام OnePlus Gallery منتشر کرده، اپلیکیشنی که با ارائه برخی امکانات ویرایشی به نظر جذاب و کاربردی می آید.

اما نکته عجیب در خصوص اپلیکیشن OnePlus Gallery این است که در حال حاضر تنها می توان آن را بر روی اسمارت فون OnePlus 2 نصب کرد. بنابراین به طور رسمی شما نمی توانید از این نرم افزار روی هیچ کدام دیگر از محصولات این شرکت و سایر شرکت ها استفاده کنید.

البته چینی ها وعده داده اند به زودی قابلیت نصب روی سایر دیوایس های این برند از جمله OnePlus X و OnePlus One را نیز به اپلیکیشن خود اضافه خواهند کرد.

اما اپ رایگان OnePlus Gallery چه ویژگی هایی دارد؟ نکته اول این است که ما در این نرم افزار شاهد نمایش هیچگونه تبلیغی نیستیم. به علاوه، این اپلیکیشن تمام عکس های شما را در مجموعه هایی تقسیم بندی می کند و برخی امکانات ویرایشی را نیز برای اصلاح عکس ها در اختیار کاربر خود قرار می دهد. شما می توانید عکس ها را کراپ و ریسایز نمایید، یا روی آنها نوشته های رنگارنگی درج کنید.

OnePlus Gallery اپلیکیشنی ساده، بدون تنظیمات پیچیده و حتی فیلترهای متنوع است، اما در عوض عملکرد سریع و بی دردسری دارد و بی نیاز از اتصال اینترنت کار می کند.

از امروز تمام دارندگان اسمارت فون های OnePlus 2 که مجهز به سیستم عامل OxygenOS v2.2.1 باشند می توانند با مراجعه به گوگل پلی اقدام به نصب این اپلیکیشن نمایند.

OnePlus-Gallery.jpg-3 OnePlus-Gallery.jpg-4 OnePlus-Gallery.jpg-5 OnePlus-Gallery.jpg-2 OnePlus-Gallery.jpg

OnePlus Gallery

OnePlus Gallery

سازنده: OnePlus قیمت: رایگان دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 1.3 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی