ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

فروش 100 هزار دستگاه گلکسی اس 7 در عرض دو روز در کره جنوبی

امروز سامسونگ اعلام نمود در عرض دو روز نخست فروش اسمارت فون های گلکسی اس 7 و اس 7 اج در کره جنوبی، بیش از 100 هزار دستگاه از آنها را فروخته. با بررسی دقیق ...

فروغ بیداری
نوشته شده توسط فروغ بیداری | ۲۴ اسفند ۱۳۹۴ | ۱۹:۳۰

امروز سامسونگ اعلام نمود در عرض دو روز نخست فروش اسمارت فون های گلکسی اس 7 و اس 7 اج در کره جنوبی، بیش از 100 هزار دستگاه از آنها را فروخته.

با بررسی دقیق آمار و ارقام منتشر شده می توان گفت که Galaxy S7 بیشتر از مدل اج محبوبیت داشته و تقریبا 60 درصد از مجموع فروش را به خود اختصاص داده است. در روز جمعه، 60 هزار دستگاه و در روز شنبه، 40 هزار دستگاه از موبایل های یاد شده به فروش رفته اند.

غول تکنولوژی کره ای با اشاره به این نکته که در روز شنبه عموما موبایل ها با فروش کمتری مواجه هستند، بیان داشته که از رقم حاصله خرسند است. بعلاوه، با اینکه شاید این رقم با برنامه ریزی سالانه ی سامسونگ همخوانی نداشته باشد اما دست کم نشان می دهد که خانواده گلکسی اس 7 نیز همانند اس 6 محبوبیت دارند و با تقاضای زیادی از طرف کاربران مواجه خواهند شد.

در دو سال اخیر شرکت کره ای مورد بحث دیگر همانند قبل توان تازاندن در بازار موبایل را نداشته اما به صورت کلی همچنان در صدر قرار داشته و محصولاتش با استقبال خوبی از طرف مردم رو به روست.

با این ارقام باید گفت کسانی که تصور می نمودند سری گلکسی اس 7 جدید بتواند آمار فروش شرکت یاد شده را بهبود ببخشد، احتمالا اکنون اندکی دچار ناامیدی شده اند زیرا این دستگاه ها با دارا بودن امکانات ویژه ای همانند دوربین بهینه شده و بدنه ضد آب، باید بیشتر از نمونه های پیشین مورد توجه قرار می گرفتند، اما این اتفاف روی نداد.

حالا باید منتظر ماند و دید عرضه این اسمارت فون ها در دیگر نقاط دنیا چگونه خواهد بود و آیا بخت یار شرکت کره ای مورد بحث می شود یا خیر.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی