ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

مایکل پکتر: کنسول Nintendo NX امسال عرضه نمی شود

با نزدیک شدن به E3 2016، بازار شایعات داغ و داغ تر می شود. مایکل پکتر، تحلیلگر شناخته شده حوزه ویدیوگیم اخیرا در مصاحبه ای با Gamingbolt گفت که نینتندو معمولا فاصله ای یک سال ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۲۴ اسفند ۱۳۹۴ | ۱۹:۱۵

با نزدیک شدن به E3 2016، بازار شایعات داغ و داغ تر می شود. مایکل پکتر، تحلیلگر شناخته شده حوزه ویدیوگیم اخیرا در مصاحبه ای با Gamingbolt گفت که نینتندو معمولا فاصله ای یک سال و نیمه بین معرفی تا عرضه کنسول هایش به بازار دارد. بنابراین نباید اواخر 2016 منتظر عرضه کنسول از سوی ژاپنی ها باشیم.

وی اما منبع موثقی در این مورد ندارد و صرفا به اطلاعات و تحلیل های شخصی اش رجوع کرده. تقریبا تمام گزارش های پیشین، از ارائه کنسول در سه ماهه پایانی سال 2016 به بازار حکایت دارند اما پکتر دقیقا در صف مقابل ایستاده.

او می گوید: «هیچ ایده ای ندارم آن کنسول قرار است چه باشد. ولی بعید می دانم امسال عرضه شود. سابقه نینتندو در گذشته به ما نشان داده که آن ها یک سال یا یک سال و نیم پیش از عرضه، محصول شان را معرفی می کنند... بنابراین اگر کنسول در E3 امسال نمایش داشته باشد، فکر می کنم سال آینده باید منتظرش باشیم.»

با وجود اینکه پکتر می گوید هیچ ایده ای در مورد کنسول ندارد، اما معتقد است که یک کنسول هیبریدی، چندان جالب به نظر نمی رسد: «خیلی مطمئن نیستم. من می گویم بر اساس سابقه اخیر نینتندو، این کنسول خیلی خوب نخواهد بود. می دانم که آن ها بسیار هیجان زده هستند اما من فکر می کنم تکنولوژی عقب افتاده ای باشد.»

او مدل تجارت نینتندو را قدیمی می خواند و می گوید همین شیوه کسب و کار است که به آن ها ضربه زده و می زند. با این حال باید تا E3 2016 منتظر ماند و دید که نینتندو چه در چنته دارد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی