ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

معرفی + Piano؛ اپلیکیشنی فوق العاده برای یادگیری نواختن پیانو

اگر همیشه پیانو ساز محبوبتان بوده، اما هیچ گاه فرصت یادگیری نواختنش را نداشته اید، با اپلیکیشن  + Piano می توانید اولین قدم هایتان برای نوازندگی آن را با جدیت بردارید. + Piano شبیه ساز بسیار دقیقی ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۲۴ اسفند ۱۳۹۴ | ۱۶:۰۰

اگر همیشه پیانو ساز محبوبتان بوده، اما هیچ گاه فرصت یادگیری نواختنش را نداشته اید، با اپلیکیشن  + Piano می توانید اولین قدم هایتان برای نوازندگی آن را با جدیت بردارید.

+ Piano شبیه ساز بسیار دقیقی از پیانوست با کلاویه های کامل، که می توانید به راحتی و با سوایپ بین قسمت های مختلفش جابجا شوید، تک تک نت ها و آکوردها را بنوازید و حتی آهنگ هایتان را با آن ضبط و برای مسترینگ به نرم افزارهای تخصصی آهنگسازی انتقال دهید. و تمام این امکانات در + Piano به رایگان در اختیارتان قرار گرفته.

12

یکی از مهم ترین اهداف این اپ، آموزش نواختن پیانو برای افراد مبتدی است. حتی اگر پیانو را لمس نکرده یا نت خوانی هم بلد نباشید، + Piano به صورت قدم به قدم مثل یک معلم دلسوز نواختن قطعه های مشهور پیانو (از ساده گرفته تا مشکل ترین ها) را به شما آموزش می دهد و بد نیست بدانید که بیش از 50 هزار آهنگ را می توانید در آرشیو عظیم + Piano برای این کار در اختیار داشته باشید.

همانقدر که این اپ می تواند برای نوازندگان آماتور مفید و مثمر ثمر باشد، نوازندگان حرفه ای هم می توانند با داشتن آن روی موبایل و تبلت، همیشه یک پیانوی کامل مجازی را با خود به همراه داشته باشند.

13

+ Piano از مالتی تاچ پشتیبانی می کند، بنابراین آکوردها را می توانید مثل یک پیانوی واقعی در آن بگیرید. پشتیبانی از فرمت های midi. و kar. (کارائوکه) هم امکانی فراهم کرده تا هر فایلی با این دو فرمت در آن قابل بارگذاری و حتی ویرایش باشد.

تنظیمات کامل حجم صدا، تنظیم سرعت و ویبراسیون نت ها هم مناسب کار با رکوردر + Piano هستند؛ رکوردری که هم می توانید تک نوازی هایتان را با آن ذخیره کرده و هم از طریق بلوتوث یا وای فای، با دیگر دوست نوازنده تان یک دوئت دلنشین را به اجرا گذاشته و ضبط کنید.

14

+ Piano با وسواس زیادی برای تبلت های اندرویدی بهینه سازی شده، و در حالت تمام صفحه اجرا می شود تا حواشی تصویر مزاحم نوازندگی تان نشوند. ضمنا طرفداران استفاده از قلم نیز می توانند S-Pen ها را هم برای نوازندگی در این اپ به خدمت بگیرند.

اپلیکیشن + Piano ( که قبلا Pianist HD نام داشت) بدون شک بهترین و دقیق ترین شبیه ساز پیانوست که برای پلتفرم اندروید منتشر شده. این اپ رایگان است و همین حالا می توانید از گوگل پلی دانلودش کنید.

+ Piano

+ Piano

سازنده: rubycell قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 11.7 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • A"hmadrez"A
    A"hmadrez"A | ۲۴ اسفند ۱۳۹۴

    پيانو رو زمانى ميشه ياد گرفت كه يه پيانو واقعى داشته باشى

مطالب پیشنهادی