ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

امکان برقراری تماس با موبایل و خطوط تلفن ثابت به اسکایپ تحت وب اضافه می شود

مایکروسافت تابستان سال گذشته نسخه تحت وبی از پیام رسان اسکایپ را منتشر کرد که با استفاده از آن می توانید به چت و گفتگوی متنی و برقراری تماس های صوتی و ویدئویی از طریق مرورگر بپردازید. برای هر چه ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۲۵ اسفند ۱۳۹۴ | ۱۷:۱۵

مایکروسافت تابستان سال گذشته نسخه تحت وبی از پیام رسان اسکایپ را منتشر کرد که با استفاده از آن می توانید به چت و گفتگوی متنی و برقراری تماس های صوتی و ویدئویی از طریق مرورگر بپردازید.

برای هر چه کاربردی تر کردن این نسخه تحت وب، اسکایپ به زودی قابلیت های جدیدی به آن می افزاید تا بیشتر از گذشته به اپلیکیشن های دسکتاپ و موبایل این محصول شباهت پیدا کند.

نخستین قابلیت جدید، امکان برقراری تماس با تلفن های همراه و ثابت از طریق نسخه تحت وب خواهد بود. تا پیش از این برای برقراری تماس های صوتی در اسکایپ تحت مرورگر، تنها به کاربران ثبت نام کرده در این سرویس محدود بودید، بنابراین اضافه شدن این قابلیت خبر بسیار خوشحال کننده ای است.

از این امکان می توانید برای تماس های برون مرزی هم بهره بگیرید، به شرط آنکه حق اشتراک لازم برای این تماس ها را پرداخت کرده باشید. مورد جدید دیگر قابلیتی است که امکان افزودن یک مهمان به مکالمات را برای کاربران فراهم می کند، حتی اگر شخص مورد نظر در اسکایپ ثبت نام نکرده باشد.

مضاف بر این لینک های یوتوب از این پس مستقیما در پنجره مکالمات اسکایپ تحت وب پخش خواهند شد و با وجود اضافه شدن سیستم نوتیفیکشن، دیگر هیچ کدام از پیام ها و تماس ها از چشمتان پنهان نخواهد ماند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی