ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

امکان دانلود دموهای رایگان از بازی های گوگل پلی به زودی فراهم می شود

گوگل امروز از امکانات جدید و جذابی برای سرویس Play Games خود پرده برداشته که شاید بهترین آنها، امکان تجربه دموی رایگان بازی ها از طریق جستجو با Google Now باشد. با اضافه شدن این ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۲۵ اسفند ۱۳۹۴ | ۱۴:۱۵

گوگل امروز از امکانات جدید و جذابی برای سرویس Play Games خود پرده برداشته که شاید بهترین آنها، امکان تجربه دموی رایگان بازی ها از طریق جستجو با Google Now باشد.

با اضافه شدن این قابلیت، از این پس با وارد کردن اسم هر بازی در جستجوگر گوگل گزینه جدیدی تحت عنوان try now را مشاهده خواهید کرد که با فشردنش قادرید دمویی رایگان و ده دقیقه ای از بازی مورد نظرتان را بدون نیاز به نصب هیچ دیتایی تجربه کنید.

به گفته گوگل قرار است که قابلیت یادشده رسما از "هفته های آتی" به پلتفرم گوگل پلی اضافه شده و کارش را آغاز نماید. تصویر متحرک پایین به خوبی نحوه عملکرد این قابلیت را به نمایش گذاشته:

اما تغییر دیگر در ساختار گوگل پلی، اضافه شدن بخشی است تحت عنوان Indie Corner که گوگل در آن به معرفی بازی های مستقل از توسعه دهندگان کوچک اما با ایده هایی خلاقانه خواهد پرداخت.

به گفته بن فرنکل مدیر محصولات گوگل پلی، معیار انتخاب بازی های این بخش در درجه اول کیفیت محصول و در درجه بعدی به کارگیری قابلیت های سرویس گوگل پلی مثل اچیومنت ها و جداول رده بندی در آنها خواهد بود.

مورد دیگر، API جدیدی است که به توسعه دهندگان اجازه می دهد تا دو قابلیت ضبط ویدئو و استریم زنده را به محصولاتشان بیفزایند. این API قرار است طی ماه های آینده در اختیار توسعه دهندگان قرار بگیرد.

گفتنی است که این خبرها مستقیما از رویداد Developer Day گوگل در جریان کنفرانس توسعه دهندگان بازی سانفرانسیسکو که هم اکنون در حال برگزاریست انتشار یافته اند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی